Show simple item record

Marketing Strategy for Start-up Project

dc.contributor.advisorChalupský, Vladimírcs
dc.contributor.authorUrubek, Vladislavcs
dc.date.accessioned2018-10-21T19:40:09Z
dc.date.available2018-10-21T19:40:09Z
dc.date.created2016cs
dc.identifier.citationURUBEK, V. Marketingová strategie start-up projektu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.cs
dc.identifier.other91500cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/52020
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start-up projekt. V teoretické části shrnuje poznatky z oblasti tvorby marketingových strategií na internetu. V praktické části je analyzován projekt včetně jeho vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě analýz a marketingových výzkumů je navržena marketingová strategie projektu. Práce vyhodnocuje efektivitu navrhované strategie, její finanční náročnost a kritické faktory úspěchu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is concerned with the marketing strategy proposal for start-up project. The thesis summarizes the theoretical knowledge about marketing strategy on the Internet. The practical part analyze the Project including the internal and external Environment. Marketing strategy is proposed according to analysis and marketing researches. At the end are suggested method of evaluating the effectiveness of the proposed strategy, financial demands and critical factors of success.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectMarketingová strategiecs
dc.subjectstart-up projektcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectinbound marketingcs
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.subjectpartnerský marketingcs
dc.subjectgamifikace podnikání.cs
dc.subjectMarketing strategyen
dc.subjectstart-up projecten
dc.subjecton-line marketingen
dc.subjectinbound marketingen
dc.subjectcontent marketingen
dc.subjectaffiliate marketingen
dc.subjectbusiness gamification.en
dc.titleMarketingová strategie start-up projektucs
dc.title.alternativeMarketing Strategy for Start-up Projecten
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2016-02-03cs
dcterms.modified2016-02-09-08:15:39cs
thesis.disciplinePodnikové finance a obchodcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav ekonomikycs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid91500en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 09:31:43en
sync.item.modts2019.05.18 07:18:22en
dc.contributor.refereeMaštera, Františekcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record