Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Usage Analysis of Social Media in Marketing Communication in Company and Extension Proposal of the Use of Social Networks in Marketing Strategy
Author
Advisor
Chlebovský, VítReferee
Květoňová, MartinaGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků. This thesis discusses the issue of the use of marketing communication on social media for selected company. The aim is to analyze the current situation of the company and design tools to change the online marketing communications. Due to the dynamic development issues of social media work is based on current knowledge and trends. The analysis of internal and external environments and research of target group using an online questionnaire have been performed within the practical part of the paper. Tools to improve marketing communication has been designed based on the results and findings from the theoretical part. The results and findings of the work can, when introduced into a marketing strategy, provide the required increase in customers.
Keywords
sociální média, sociální sítě, marketingové komunikační online nástroje, bannerová reklama, Facebook, YouTube, Instagram, social media, social networks, marketing communication tools, banner advertisement, Facebook, YouTube, InstagramLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Řízení a ekonomika podnikuComposition of Committee
doc. Ing. Eva Lajtkepová, Ph.D. (předseda) Ing. Jiří Michele (místopředseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen)Date of defence
2016-02-02Process of defence
Otázky oponenta - odpovězeno Otázky vedoucího - odpovězeno Ing. Roman Ptáček, Ph.D "Proč ve hrozbách ve SWOT analýze chybí konkurence" - odpovězeno Ing. Jiří Michele "Jaká nebezpečí vyplývají z dotazníku, v případe, že respondent nedával pozor při vyplňování" - odpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D "Promítl by se předpokládaný rebranding do Vaší úvahy?" - odpovězenoResult of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52155Source
PLISKOVÁ, Z. Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.Collections
- 2016 [439]