Now showing items 46-65 of 190

  • Fotorealistické zobrazování metodou "Photon Mapping" 

    Lysek, Tomáš
    Tato práce se zabýva metodou photon mappingu. Nejprve byla naimplementována jednoduchá metoda photon mappingu a poté jeji progresivní varianta byla naimplementována na procesoru a grafické kartě. Po implementaci progressivní ...
  • Framework na testování DNS serverů 

    Novák, Martin
    Tato práce se zabývá úpravami frameworku určeného pro testování DNS serverů. Framework je vyvíjen sdružením NIC.CZ a slouží především pro testování jejich DNS serveru Knot DNS. Cílem této práce jsou úpravy frameworku, které ...
  • Framework pro vývoj aplikací na platformě ARM 

    Buchta, Petr
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem řešení a realizací frameworku, poskytující základní prostředky pro vývoj aplikací na studijním vývojovém kitu FITkit Minerva. První část této práce je věnována návrhu a implementaci ...
  • Funkční verifikace robotického systému pomocí UVM 

    Krajčír, Stanislav
    Jedním z aktuálně nejvíce využívaných přístupů pro verifikaci hardwarových systémů je funkční verifikace. Tato diplomová práce se zabývá tvorbou verifikačního prostředí s využitím metodiky UVM (Universal Verification ...
  • Fuzzy neuronové sítě 

    González, Marek
    Práce je věnována fuzzy neuronovým sítím. Protože se jedná o techniku kombinování fuzzy logiky s neuronovými sítěmi pro řešení nejrůznějších úloh z oblasti umělé inteligence, řízení či strojového učení, teoretická část ...
  • Generování kódu z Objektově orientovaných Petriho sítí 

    Hanák, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá generováním zdrojových kódů z jazyka PNtalk do standardních objektově orientovaných jazyků, např. C++ nebo Java. Rozebírá možnosti zjednodušeného modelování formalismu Objektově orientovaných ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android 

    Kasper, Valter
    Práce prezentuje návrh a implementaci grafického uživatelského rozhraní pro deskové hry. Objektem zkoumání byly deskové hry a grafické efekty pro virtuální scénu deskové hry. Vypracovali jsme návrh uživatelských rozhraní ...
  • Gramatické systémy aplikované v syntaktické analýze 

    Martiško, Jakub
    Tato práce se zabývá předevąím různými variantami gramatických systémů. Gramatické systémy kombinují relativní jednoduchost bezkontextových gramatik s generativní silou komplexnějąích gramatik. V rámci práce jsou popsány ...
  • HDR video "plugin" pro Adobe Premier 

    Svatý, Lukáš
    Cílem práce je vytvoření podpory pro editovaní videa v HDR formátu. Pro editaci videa je zvolen program Adobe Premiere Pro a na dosažení požadovaného výsledku je vytvořen plugin do zmiňovaného softwaru, který poskytuje ...
  • Heuristiky v optimalizačních úlohách třídy RCPSP 

    Šebek, Petr
    Tato práce se zabývá popisem stavu resource-constrained project scheduling problem. Definuje základní problém a jeho složitost. Také popisuje varianty tohoto problému. Jsou představeny algoritmy pro řešení RCPSP. V práci ...
  • Hluboký syntaxí řízený překlad 

    Senko, Jozef
    Tato práce volně navazuje na moji bakalářskou práci, která byla věnována syntaktické analýze s použítím hlubokých zásobníkových. V teoretické části je této práce je definováno vše potřebné a základní pro tuto problematiku, ...
  • Identita v tunelovaných a překládaných sítích 

    Šeptun, Michal
    V této práci se seznámíme s návrhem a implementací rozšíření části systému pro zákonné odposlechy. Systém je vyvíjen v projektu Sec6Net na FIT VUT v Brně a poskytuje platformu pro výzkumnou činnost v problematice určovaní ...
  • Implementace algoritmu pro shlukování hran grafu 

    Klimčíková, Iveta
    Cílem této práce je prozkoumat možnosti rozložení grafu a shlukování hran, aby se vylepšila celková přehlednost grafu a zredukovalo se rušení. Po shrnutí dostupných nástrojů je detailněji popsána vybraná metoda, která ...
  • Implementace GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení 

    Plachý, Tomáš
    Cíle této práce jsou návrh a implementace GIS nástroje pro mobilní počítačová zařízení. V úvodu práce shrnuje základní teorii okolo GISů a mapování. Následně je v práci rozebrán koncept mobilního mapovacího nástroje. Práce ...
  • Implementace ITIL a COBIT pomocí nastrojů ARIS 

    Škoviera, Martin
    Diplomová práce se zabývá řešením frameworku COBIT a knihovny ITIL v oblasti řízení podnikových procesů. Zahrnuje řadu procesních modelovacích jazyků a diagramů pro společnosti působící v oblasti informačních a komunikačních ...
  • Interaktivní segmentace popředí/pozadí na mobilním telefonu 

    Studený, Petr
    Práce se zabývá technikami pro interaktivní segmentaci popředí a pozadí na mobilních zařízeních. Cílem je nalézt nebo vytvořit vhodné metody pro oddělení uživatelem označeného objektu od pozadí. V úvahu je brána zejména ...
  • Jazyk pro dotazování Java AST 

    Bílek, Jiří
    Cílem této práce je návrh dotazovacího jazyka nad abstraktním syntaktickým stromem Java kódu a implementace nástroje, který využívá tento dotazovací jazyk. V práci se nachází průzkum dostupných grafových databází a podrobnější ...
  • Klasifikace malých nekódujících RNA 

    Žigárdi, Tomáš
    Tato diplomová práce opisuje návrh a implementaci nástroje pro klasifikaci rostlinných microRNA bez genomu. Použity jsou vlastnosti mature a star sekvencí v microRNA duplexech. Implementována metoda je založena na shlukování ...
  • Klasifikace testovacích manévrů z letových dat 

    Funiak, Martin
    Zapisovač letových údajů je zařízení určené pro zaznamenávání letových dat z různých senzorů v letadlech. Analýza letových údajů hraje důležitou roli ve vývoji a testování avioniky. Testování a hodnocení charakteristik ...
  • Knihovna pro binární rozhodovací diagramy 

    Janků, Petr
    Efektivní manipulace Booleovských funkcí je důležitou součástí mnoha počítačových návrhů. Jako datová struktura pro reprezentaci a manipulaci s Booleovskými funkcemi se běžně používají binární rozhodovací diagramy. Tyto ...