Now showing items 1-20 of 295

  • Rozšířené funkce honeypotů 

    Soóky, Peter
    Bakalářska práce pod názvem Rozšířené funkce honeypotů je zaměřena na vývoj bezpečnostních systémů určitých typů nazvaných honeypoty. Po představení principů technik honeypotů se zabýva s výhodami ich používaní v porovnaní ...
  • Zpěvník pro mobilní zařízení s pokročilými funkcemi 

    Komárek, Ondřej
    Tato práce se zabývá návrhem, implementací, vydáním a propagací aplikace zpěvníku pro operační systém Android. Největší důraz je kladen na schopnost aplikace přizpůsobit texty písní tak, aby byly velmi dobře čitelné i na ...
  • Rekonstrukce chatu v onlinových hrách 

    Beran, Pavel
    Žijeme v moderní době. Informační technologie v mnoha různých formách nás zcela obklopují. Díváme se na filmy, brouzdáme internetem, hrajeme videohry a provádíme mnoho dalších aktivit, které po nás zanechávají stopu v ...
  • Detekce témat z mluvené řeči 

    Škeřík, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí témat z mluvené řeči. Zpracováním a převodem mluvené řeči na text se zabývá první část práce. Samotný problém detekce témat je řešen dvěma odlišnými přístupy - strojovým učením a ...
  • Vysílání video streamu na Windows Phone 

    Jež, Adam
    Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a realizace aplikace pro mobilní systém Windows Phone, která bude schopna vysílat multimediální tok z kamery mobilního zařízení prostřednictvím paketové sítě. Pro navázání spojení ...
  • Generátor dokumentace pro testy používající knihovnu BeakerLib 

    Kulda, Jiří
    Cílem této práce řešené ve spolupráci se společností Red Hat Czech je navrhnout, implementovat a ověřit generátor dokumentace pro testy používající knihovnu BeakerLib, který efektivně vytváří dokumentaci z neokomentovaných ...
  • Uživatelské rozhraní pro řízení robota při uchopování objektů 

    Manďák, Roman
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského rozhraní pro řízení robota při uchopení objektů. Poskytuje dva módy ovládání ramene pro jednoduché a složité úkoly uchopení. V práci je využito a porovnáno ...
  • Aplikace pro zpracování dat z oblasti evoluční biologie 

    Radakovič, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která má za úkol ověřit správnost algoritmu sloužícího na analýzu použitých mechanismů při tvorbě fylogenetického stromu. Aplikace umožňuje uživatelům zadat ...
  • Detekce a analýza provozu P2P sítě BitTorrent Sync 

    Kutlák, Martin
    Bakalářská práce se věnuje problematice detekce P2P sítě BitTorrent Sync v síťovém provozu. V teoretické části práce je představena architektura P2P sítě, protokol BitTorrent Sync a jsou zde uvedeny možné metody pro detekci ...
  • Vývoj multiplatformní hry využívající pružná tělesa 

    Basovník, Tomáš
    Cílem této bakalářské práce je popsat proces vývoje her, následně navrhnout dvourozměrnou hru využívající pružná tělesa jako zábavný herní prvek a implementovat ji pomocí vhodných nástrojů, které zajistí její funkčnost ...
  • Optimalizace procesorového jádra pro knihovnu OpenCV 

    Benna, Filip
    Tato bakalářská práce se zabývá překladem knihovny OpenCV pro procesorové jádro Codix RISC a následnou optimalizací vybraných aplikací implementovaných s použitím této knihovny. Optimalizace je založena na rozšiřitelnosti ...
  • Navigace robota s využitím diferenční GPS 

    Doležal, Jan
    Tato bakalářská práce popisuje realizaci zpřesňující metody GPS navigace, tzv. diferenční GPS, a její implementaci v podobě balíčku do Robot operating system (Robotického operačního systému - ROS). V balíčku bylo využito ...
  • Srovnání úspěšnosti Siri, Cortany a Google 

    Procingerová, Lucie
    Cílem této práce je porovnat úspěšnost překladu mluveného slova do textu s využitím několika služeb. Primárně se jedná o aplikace od společností Apple Inc., Microsoft Corporation a Google Inc., avšak je zde zahrnuto také ...
  • Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion 

    Cilip, Peter
    Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií ...
  • Webový nástroj pro párový test obrázků 

    Ševčík, Vít
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření internetové aplikace pro experimentální vyhodnocení multimediálních dat (obrazu a videa) pomocí párového testování. V práci jsou popsány další psychofyzikální metody pro experimenty, ...
  • Tajmlajn.cz - webová služba pro plánování dosažení cíle 

    Dovičovič, Michal
    Cílem této práce je návrh a realizace webové aplikace, která slouží k plánování a vede k dosažení cílů. Aplikace umožňuje vyhledávání přátel v této službě a vzájemné podporování na základě úspěchů. Dále mohou uživatelé ...
  • Formát XML pro značkování slovníků 

    Vavrečan, Lukáš
    Bakalářská práce se zabývá zpracováním elektronických slovníků ve formátě LMF, jejich analýzou a převodem do jednotné podoby. Cílem je vytvořit systém, který díky hromadným změnám ulehčí strojové zpracování slovníků. ...
  • Metriky pro detekci buffer-overflow útoků na UDP síťové služby 

    Šulák, Ladislav
    Tato práce se zabývá problematikou síťových útoků a jich detekcí v síťovém provozu. Cílem práce je navrhnout takovou sadu metrik, která popisuje síťový provoz na základě jeho chování a pomocí které jsou schopny odhalit i ...
  • Rozhraní pro tvorbu herních agentů v prostředí Jason 

    Rusnák, Jakub
    Práce se zabývá tvorbou rozhraní pro vytváření agentů v jazyce Jason pro hru Unreal Tournament 2004. Čtenář se seznámí s teorií agentních systémů, s hrou Unreal Tournament a prostředím GameBots. V práci je popsán návrh ...
  • Bezeztrátová komprese videa 

    Kafka, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá bezeztrátovou kompresí videa s použitím 3D predikce. Nejdříve je uvedena nezbytná teorie kolem úpravy obrazových dat a bezeztrátové komprese. Tato část slouží k vymezení důležitých pojmů, ...