Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Práce prezentuje návrh a implementaci grafického uživatelského rozhraní pro deskové hry. Objektem zkoumání byly deskové hry a grafické efekty pro virtuální scénu deskové hry. Vypracovali jsme návrh uživatelských rozhraní pro různé hry. V rámci práce jsme se seznámili s knihovnou OpenGL ES a jejím použitím na platformě Android. Prozkoumali jsme možnosti implementace v nativním kódu. Vytvořili jsme systém zásuvných modulů, který dovoluje implementovat herní logiku pomocí skriptovacího jazyka a definovat scénu deskové hry pomocí jazyka XML.
This work presents a design and implementation of graphic user interfaces for board games. The objects of the investigation were various types of board games and graphic effects for virtual board game scene. We have developed a user interface design for different games. In the following sections the OpenGL ES library and its application to the Android platform are characterized. We explored the possibility of implementation in the native code. We have developed a system for plug-ins that allows implementing game logic in scripting language and defining the virtual scene for board game in XML language.
Description
Citation
KASPER, V. Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační systémy
Comittee
doc. Dr. Ing. Dušan Kolář (předseda) prof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (místopředseda) Doc. Ing. Přemysl Brada, MSc. Ph.D. (člen) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (člen) doc. Ing. Jaroslav Zendulka, CSc. (člen)
Date of acceptance
2015-06-22
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jaký vliv má velikost obrazovky různých zařízení na hratelnost (orientaci ve scéně, výběr herních prvků apod.)? Jak by se musel framework rozšířit, aby bylo možné realizovat složitější hry (Osadníci z Katanu, Dostihy a sázky apod.)?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO