• čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • bakalářské práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2015
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Adaptivní generování příběhu v RPG

Adaptive Plot Generation in Role-Playing Game

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (529.2Kb)
Posudek-Oponent prace-17899_o.pdf (91.60Kb)
Posudek-Vedouci prace-17899_v.pdf (85.17Kb)
review_88695.html (1.435Kb)
Author
Vymazal, Jiří
Advisor
Hrbáček, Radek
Referee
Grochol, David
Grade
E
Alternative metrics PlumX
http://hdl.handle.net/11012/52565
Altmetrics
http://hdl.handle.net/11012/52565
http://hdl.handle.net/11012/52565
Metadata
Show full item record
Abstract
Procedurální generování příběhu nabízí mnoho výhod například pro přostředí počítačových her. Ovšem, zachování alespoň některých kvalit autorského vyprávění při algoritmickém generování je náročný problém. Tento je v práci diskutován současně s přehledem existujících přístupů a řešení. Dále je v práci prezentován návrh řešení založeného na evolučním počítání a výhody tohoto přístupu. Následuje popis použití tohoto přístupu na řízení jednoduchého příběhu v RPG prostředí, vyhodnocení výsledků a srovnání se současnými metodami.
 
Generating a story, while trying to preserve at least some qualities of author-written narrative is a complex issue. In this thesis several currently existing systems and approaches are discussed. Then, a solution based on evolutionary computation is presented, and its traits shown on small-scale proof-of-concept scenario. Finally, this approach is compared againist existing solutions.
 
Keywords
Evoluční počítání, Interaktivní příběh, umělá inteligence, počítačové hry, Evolutionary computaion, Interactive narrative, artificial intelligence, computer games
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Informační technologie
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Petr Hanáček (předseda) doc. Ing. František Zbořil, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Jan Kořenek, Ph.D. (člen) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of defence
2015-06-17
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Uveďte nastavení parametrů evolučního algoritmu (velikost populace, počet generací, ...) Jak bylo zvoleno nastavení parametru EA? Jak může ovlivnit jiné nastavení parametrů EA průběh hry (příběhu)? Co je potřeba doimplementovat, aby aplikaci mohli testovat uživatelé.
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52565
Source
VYMAZAL, J. Adaptivní generování příběhu v RPG [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2015.
Collections
  • 2015 [295]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV