Konstrukce zátěžného rámu pro hydraulický zkušební stand.
The design of hydraulic shock tester load frame.
Abstract
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh konstrukčního řešení zátěžného rámu, jenž bude spolu s vestavěným hydropulzním aktuátorem sloužit k testování a diagnostice demontovaných tlumičů odpružení silničních vozidel. Práce obsahuje stručný popis principu hydropulzní technologie, popis hlavních komponent a popis několika konkrétních komerčně dostupných zařízení včetně jejich řídicích systémů. V další části je podrobně rozebrán samotný konstrukční návrh, jehož kompletní výkresová dokumentace je k práci přiložena. The aim of this thesis is to design solution of load frame, which will be used with built-in hydropuls actuator for testing and diagnosis of diverted road vehicle suspension dampers. The work contains a brief description of the hydropuls technology principle , description of the main components and specific description of several commercially available devices, including their control systems. The next part of thesis is focused on examine of achal design. A complete design documentation is attached to the work.
Keywords
hydropulzní aktuátor, zátěžný rám, diagnostika, tlumič odpružení, hydropuls actuator, load frame, diagnostics, suspension damperLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Konstrukční inženýrstvíComposition of Committee
prof. Ing. Martin Hartl, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Ivan Mazůrek, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Marián Dzimko, CSc. (člen) doc. Ing. Pavel Maňas, Ph.D. (člen) Ing. Aleš Dočkal, Ph.D. (člen) doc. Ing. Pavel Hutař, Ph.D. (člen) Ing. Jan Čermák, Ph.D., MBA (člen) Ing. Miloslav Drápela (člen) Ing. Martin Anderle (člen) Ing. Dětřich Robenek (člen)Date of defence
2011-06-22Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/5260Source
JÍCHA, M. Konstrukce zátěžného rámu pro hydraulický zkušební stand. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.Collections
- 2011 [512]