Now showing items 46-65 of 213

  • Globálně řízené celulární automaty 

    Švantner, Martin
    Tato diplomová práce obsahuje úvod do problematiky celulárních automatů a podrobněji se zabývá možností jejich globálního řízení. Popisuje implementaci simulátoru globálně řízených celulárních automatů. Cílem je na základě ...
  • Grafické demo s inverzní kinematikou 

    Kárníková, Pavlína
    Tato práce se zabývá tvorbou grafického dema s využitím inverzní kinematiky. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje také o historii dema a principech animace. Poměrně podrobně popisuje základy i terminologii ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Juránková, Markéta
    Téma diplomové práce je tvorba grafického intra s velikostí do 64kB. V nasledujícím textě je stručně popsaná historie demoscény a grafická knihovna OpenGL. Hlavní částí je popis minimalistických technik použitých při tvorbě ...
  • Grafický výukový systém 

    Hotař, Roman
    Účelem této diplomové práce je přiblížit problematiku návrhu výukového software pro výuku algoritmizace. Práce přistupuje k problému, jak z teoretického hlediska vzdělávání se a učení se novým věcem, tak z praktického ...
  • Hardwarová akcelerace extrakce položek z hlaviček paketů 

    Polčák, Libor
    Většina síťových zařízení pro svou činnost potřebuje získávat položky z hlaviček různých protokolů obsažených v přijatých paketech. Tato práce se zabývá návrhem efektivní jednotky umožňující analýzu hlaviček a extrakci dat ...
  • Hardwarová akcelerace šifrování síťového provozu 

    Novotňák, Jiří
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat vyskorychlostní šifrátor síťového provozus propustností 10Gb/s v jednom směru. Implementační platformou je FPGA Xilinx Virtex5vlx155t umístěné na kartě COMBOv2-LXT. Šifrování ...
  • Hledání S-boxů pomocí evolučních algoritmů 

    Hovorka, Bedřich
    Předložená práce se zabývá částí šifrovacího algoritmu zvanou substituční box a jeho evolučním návrhem. K jeho vývoji jsou použity evoluční výpočetní techniky, jako jsou klasický genetický algoritmus, Estimation of ...
  • Identifikace obličeje 

    Macenauer, Oto
    Tato práce uvádí čtenáře do problematiky rozpoznání obličeje. Jsou zde zmíněny a rozřazeny různé metody sloužící k identifikaci obličeje. Hlavní důraz práce je kladen na problémy současných řešení problému rozpoznání ...
  • Identifikace osob podle obličeje 

    Ťapuška, Tomáš
    Tato diplomová práce se zabývá přehledem nejznámějších metod pro automatické rozpoznávání osob podle jejich tváře. Jsou v ní popsané jejich výhody i nevýhody. Tato práce je zaměřená zejména na holistické metody rozpoznávání ...
  • Implementace algoritmů zpracování obrazového rastru v FPGA 

    Široký, Vít
    V této práci jde o nezvyklý pohled na implementaci grafických algoritmů v FPGA v kontextu počítačového vidění. Je zde možné najít informace o rastrovém obrazu a jeho zpracování, jeho segmentaci s využitím prahování a ...
  • Implementace IMAP v C++ 

    Pohl, Marek
    Práce se zabývá objektově orientovaným návrhem knihovny vycházejícím z provedené analýzy protokolu IMAP. Pozornost je věnována různým přístupům a návrhům řešení knihovny s ohledem na vhodné rozhraní. Vytvořená knihovna ...
  • Implementace jednotky pro vyhledávání vzorů v FPGA 

    Košař, Vlastimil
    Tato práce pojednává o algoritmech pro vyhledávání vzorů používaných v moderních systémech pro detekci nežádoucího provozu, přičemž se zaměřuje na algoritmy umožňující vyhledávání regulárních výrazů. Zabývá se přístupy ...
  • Implementace obrazových klasifikátorů v FPGA 

    Kadlček, Filip
    Práce je zaměřena na obrazové klasifikátory a jejich implementaci v FPGA. Klasifikátory dělí na dvě skupiny - slabé a silné klasifikátory. Ve skupině silných klasifikátorů se zaměřuje především na AdaBoost. Ve skupině ...
  • Implementace pokročilých mechanismů plánování množin RT úloh běžících pod uC/OS-II 

    Čižinský, Vojtěch
    Tato práce se zabývá rozšířením služeb jádra operačního systému uC/OS-II americké společnosti Micrium, Inc. o pokročilé plánovací mechanismy úloh. Kód tohoto OS je otevřený a je dovoleno ho v souladu s licenčním ujednáním ...
  • Indexování dat pohybujících se objektů 

    Křížová, Martina
    Tato práce se zabývá problematikou indexování pohybujících se objektů. Popisuje existující přístupy k indexování časoprostorových dat a podporu pro jejich indexování v databázovém systém Oracle 11g. Cílem této práce je ...
  • Indexování objektů v 3D prostoru 

    Drbal, Miroslav
    Diplomová práce vymezuje definici pojmu indexace a v úvodu se zabývá známými indexovacími algoritmy a strukturami pro indexování objektů v 3D prostoru. Je zde diskutován rozdíl mezi indexováním statických - nepohyblivých ...
  • Informační systém pro laboratoř krmiv 

    Malý, Vojtěch
    Tato práce se zabývá vývojem informačního systému pro laboratoř krmiv firmy NutriVet, s.r.o.. Definuje nezbytné pojmy spojené s problematikou výživy hospodářských zvířat a vývoje informačního systému. Zaměřuje se na analýzu ...
  • Inteligentní agenti v bezdrátových sítích 

    Kružliak, Miroslav
    Práca sa zaoberá synchronizáciou senzorových uzlov v bezdrátovej senzorovej sieti. Využíva sa tu usporiadanie udalostí pomocou logických hodín. Pre synchronizáciu je použitý Lamportov algoritmus, ktorý sa snaží usporiadať ...
  • Inteligentní vyzvánění pro Symbian S60 

    Kadlas, Jakub
    Symbian OS je v současné době jeden z nejrozšířenějších operačních systémů chytrých telefonů.   Mezi jeho nejdůležitější zástupce patří platforma S60, kterou se zabývá tato práce.   Část práce je zaměřena na teoretický ...
  • Jazyky a překladače v počítačových hrách 

    Hranáč, Jan
    Tento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni ...