Now showing items 1-6 of 6

  • Akcelerace algoritmů na architektuře Larrabee 

    Veselý, Ivo
    Intel Larrabee je jednou z prvních plně programovatelných grafických architektur. Práce popisuje tuto více-jádrovou architekturu z pohledu hardwarové implementace i z pohledu programovacího modelu. Larrabee sází na mnoho ...
  • Algoritmy zpracování signálu v FPGA 

    Maršík, Lukáš
    Tato diplomová práce pojednává o možnostech zpracování signálů pomocí digitálních zařízení. Zejména se jedná o analýzu odezvy Dopplerova radaru a následné získání informací o detekovaném objektu (rychlost, směr pohybu, ...
  • Implementace algoritmů zpracování obrazového rastru v FPGA 

    Široký, Vít
    V této práci jde o nezvyklý pohled na implementaci grafických algoritmů v FPGA v kontextu počítačového vidění. Je zde možné najít informace o rastrovém obrazu a jeho zpracování, jeho segmentaci s využitím prahování a ...
  • Jazyky a překladače v počítačových hrách 

    Hranáč, Jan
    Tento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni ...
  • Nástroje pro tvorbu prezentací 

    Ptašek, Martin
    Tato práce se zabývá prostředky pro tvorbu pokročilé prezentace. Pokročilými prvky jsou virtuální prostorová scéna, prostorové objekty a video. Shrnuje a popisuje vybrané technologie a možnosti jejich užití. Obsahem práce ...
  • Odhad parametrů objektů z obrazů 

    Přibyl, Bronislav
    Rapidní rozvoj komunikačních technologií v posledním desetiletí zapříčinil zvýšení objemu informací, které lidé a organizace generují a sdílejí. V současné spleti je stále těžší identifikovat relevantní zprávy, protože ...