• Přehrávač skladeb pro iPhone pro výukové účely 

    Klobása, Jiří
    Práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro zařízení iPhone, která slouží jako přehrávač hudebních skladeb. Aplikace pracuje s metainformacemi ke skladbě a navrhuje jejich využití při procesu memorizace. ...
  • Statistický strojový překlad mezi češtinou a slovenštinou 

    Astaloš, Lukáš
    Cílem téhle práce je navrhnout, implementovat a vyhodnotit úspěšnost vytvořeného systému pro překlad českých textů do slovenštiny. Popisuje teoretické základy statistického strojového překladu a pak samotnou fázi návrhu a ...
  • Grafické uživatelské rozhraní pro generátor paketů 

    Chromčák, Michal
    Vzhledem ke stále se zvyšujícím požadavkům na rychlost veškerých hardwarových a softwarových komponent se nalézají řešení, která principiálně mohou dosahovat přijatelnějších parametrů, než řešení běžně známá. Jedním z nich ...
  • Offline editor wiki pro Android 

    Chrastina, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá wiki weby a mobilní platformou Android. Jejím cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje offline editaci wiki webů na mobilních zařízeních. Tato aplikace má být zaměřena na přívětivé uživatelské ...
  • Realistická vizualizace alkoholických nápojů 

    Bartl, Vojtěch
    Cílem práce bylo vytvořit jednoduchý program, který má sloužit k vizualizaci alkoholických nápojů. Použita byla globální zobrazovací metoda sledování paprsků (raytracing), která slouží k vizualizaci 3D scény ve fotorealistické ...
  • Simulace pohybu robota 

    Langer, Lukáš
    Simulace robota je v současné době nezbytná část v robotickém vývoji a výběr simulátoru hraje důležitou roli. Cílem práce bylo zdůraznit proč je simulace důležitá a zobrazit její výhody a nevýhody. Další cíl bylo zmapovat ...
  • Řízení mobilního robota 

    Kozubek, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního rozhraní mezi mobilním zařízením a robotickým kitem Traxster. Rozhraní bude sloužit k ovládání robota. Aplikace pro mobilní zařízení je vyvíjena pro operační systém ...
  • Bezdrátový herní ovladač pro platformu FITkit 

    Dujíček, Aleš
    Cílem této práce je návrh a realizace bezdrátového herního ovladače, který komunikuje v ISM pásmu 2,4 GHz, pro platformu FITkit. V práci jsou popsány možnosti komunikace v tomto pásmu, návrh hardware ovladače a rozšiřujícího ...
  • Reprezentace obsahu síťového provozu v XML 

    Novák, Martin
    Tato práce se zabývá reprezentací zachyceného síťového provozu v XML a jejím uložením do databázového systému Oracle za použití XML schémat. V úvodu práce jsou vysvětleny základy počítačových sítí, správy sítě a síťových ...
  • Výpočet optického pole pro syntézu hologramů 

    Fedorko, Matúš
    Přimárním cílem této práce je počítačem generovaná holografie, konkrétněji urychlení počítaní syntetických hologramů prostředkami dnešních masivně paraleních grafických čipů. Práce začíná vysvělením základních holografických ...
  • Luštič osmisměrky pro platformu Android 

    Buno, Petr
    Tento dokument se zabývá algoritmy pro vyhledávání v rozpoznaném textu z pořízeného snímku a vývojem aplikace pro mobilní platformu Android. V této práci jsou představeny knihovny pro rozpoznávání textu v obraze a existující ...
  • Nástroj pro testování webových služeb standardu DPWS 

    Malášek, Vojtěch
    Cílem této práce je návrh a implementace nástroje pro monitorování a testování webových služeb dle specifikace DPWS. Práce jednak obsahuje vysvětlení základních pojmů týkajících se webových služeb, standardu DPWS a použitých ...
  • Návrh a realizace prototypu zařízení pro vícekanálové sledování měřených veličin po USB 

    Nevoral, Jan
    Cílem této práce je navrhnout a sestrojit zařízení s mikrokontrolérem Freescale MC9S08JM60, které bude rozšiřovat laboratorní přípravek používaný ve cvičeních z předmětu Prvky počítačů na FIT VUT v Brně. Zařízení umožňuje ...
  • Systém na automatické generování písemných zkoušek 

    Kapusta, Vlastimil
    Tato bakalářská práce popisuje grafický návrh, použité technologie a implementaci systému na automatické generování písemných zkoušek. Jako implementační jazyk byl použit jazyk Java. Práce se zabývá použitím knihovny Swing ...
  • Stolní hra Dáma 

    Staněk, Ondřej
    V této práci je implementována stolní hra dáma. Aplikace umožňuje hrát podle různých pravidel dámy. Podporuje různé způsoby vyhledávání možných tahů hráče. Jedním ze způsobů je paralelní výpočet.
  • Adhoc VoIP pro Maemo/Meego 

    Klapal, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá zpracováním a přenosem zvuku přes bezdrátovou počítačovou síť. Rovněž pak návrhem aplikace pro hlasovou komunikaci na platformě Maemo. Nejprve je představena platforma. Poté popsána práce ...
  • Disassembler mezikódu jazyka Java 

    Macháček, Ondřej
    Tato práce se zabývá popisem struktury mezikódu jazyka Java a disassemblováním instrukcí mezikódu jazyka Java. Součástí této práce je knihovna pro disassemblování souborů tříd jazyka Java. Knihovna umožňuje zobrazit veškeré ...
  • Uživatelské rozhraní pro zaznamenávání činností 

    Amruz, Radek
    Práce obsahuje popis tvorby aplikace a grafického uživatelského rozhraní určené k~zaznamenávání aktivit. První kapitola pojednává o~spravování času a k~tomu určeným technikám. Kapitola také uvede existující aplikace, které ...
  • Processing of XML Descriptions of OTP 

    Kubát, Petr
    Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci modulárního programu pro zpracování XML popisu OTP klíčů používaných především v zařízeních od výrobců Yubico a RSA. Zároveň také práce popisuje návrh a implementaci modulu ...
  • Lékařský software pro vyúčtování dokladů 

    Pohl, Ondřej
    Cílem práce je rozšíření lékařského softwaru OpenDositech. Rozšířením je implementace rozhraní pro elektronickou komunikaci s webovými portály zdravotních pojišťoven do programu OpenDositech. Nejprve je popsán dostupný ...