Wyświetlanie pozycji 1-20 z 354

  • Detekce identity na různých vrstvách architektury TCP/IP 

    Holkovič, Martin
    Tato práce se zabývá detekcí identity uživatelů v rámci počítačových sítí na různých vrstvách architektury TCP/IP. Tyto identity jsou zjišťovány z protokolů běžících na příslušných vrstvách dané architektury. Z hlediska ...
  • Řízení mobilního robotu pomocí chytrého telefonu 

    Kořenský, Matěj
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a konstrukcí robota na Ackermanově podvozku, výběrem vhodných senzorů a kamery. Dále je zde popsán vývoj a následná výroba ovládací jednotky. Pro řízení robota je navržena a vytvořena ...
  • Stolní hra Dáma 

    Staněk, Ondřej
    V této práci je implementována stolní hra dáma. Aplikace umožňuje hrát podle různých pravidel dámy. Podporuje různé způsoby vyhledávání možných tahů hráče. Jedním ze způsobů je paralelní výpočet.
  • Systém pro správu sbírek fotografií 

    Faika, Petr
    Cílem této bakalářské práce je výběr, návrh a implementace funkce pro správu sbírek fotografií. Je zde popsán současný stav týkající se problematiky sbírek fotografií a také dva existující programy zabývající se jejich ...
  • Aplikace pro tvorbu map z dat projektu OpenStreetMap 

    Latta, Martin
    Tato práce se zabývá vývojem aplikace, která umožňuje vytvářet mapy z dat projektu OpenStreetMap a měnit jejich vzhled. Práce obsahuje teoretický úvod do kartografie, informace o projektu OpenStreeMap a vykreslovací knihovně ...
  • Tool for Querying SSSD Database 

    Bambušek, David
    Tato práce je zaměřena na databáze a konkrétně pak na databázi SSSD. SSSD je služba, která poskytuje jedno kompletní rozhraní pro přístup k různým vzdáleným poskytovatelům a ověřovatelům identit spolu s možností informace ...
  • Webové vývojářské nástroje pro systém Caché 

    Lola, Martin
    Cílem této práce je vytvoření webového vývojářského nástroje pro systém Caché. Tento nástroj bude umožňovat vytváření a editaci tříd, rutin a metod. Při tvorbě bylo dbáno na to, aby výsledná aplikace využívala nastavení ...
  • Syntaktická analýza s použitím hlubokých zásobníkových automatů 

    Senko, Jozef
    Tato práce se zaobírá syntaktickou analýzou s použitím hlubokých zásobníkových automatů. Po teoretické stránce jsou definováný hluboké zásobníkové automaty, veškeré potřebné teoretické pojmy a následně je rozebrána ...
  • Naprocházku.cz - mobilní služba pro poznávání okolí 

    Dočkal, Rostislav
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní služby - aplikace pro platformu Android. Součástí je návrh, implementace a testování aplikace pro poznávání okolí formou procházek. Práce také popisuje problematiku vývoje ...
  • Verifikovaná knihovna datových struktur 

    Rychnovský, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá metodikou psaní verifikovaných programů pomocí nástroje VCC. Zmíněná metodika je založena na principu doplnění kódu programu o anotace, jež poskytují specifikaci požadované funkcionality. ...
  • Tajmlajn.cz - mobilní/webová služba pro plánování dosažení úkolu 

    Chlápek, Tomáš
    Cílem této práce je tvorba mobilní a webové služby, jež umožní uživateli tvorbu časového plánu pro dosažení úkolu. Časový plán nabízí uživatelům možnost si lépe a kvalitněji rozvrhnout svůj čas určený pro práci na zadaném ...
  • Interaktivní turistický průvodce 

    Henry, Andrii
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce ...
  • Zobrazování map kvality křemíkových plátů v reálném čase 

    Mareček, Matěj
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat softwarový systém, který dokáže v reálném čase sbírat data z průběhů měření křemíkových plátů. Může se jednat o desítky až stovky měření a data z těchto měření jsou ...
  • Síťová aplikace pro výuku šachu 

    Dvořák, Petr
    Práce se zabývá vytvořením aplikace pro výuku šachu. Metody výuky zahrnují kromě hry proti počítači také síťovou hru proti hráči či počítači a je vytvořena i podpora pro použití šachových diagramů. Program disponuje podporou ...
  • Vyhledávání informací v textových datech 

    Tkadlčík, Luboš
    Tato práce se zabývá problematikou dolování textových dat a vyhledávání informací. Práce popisuje nejčastější metody reprezentace textových dokumentů a strategie vyhledávání. Cílem práce je navržení a implementace aplikace, ...
  • Procedurální generování vegetace 

    Zuzaňák, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá procedurálním generováním vegetace za pomocí L-systémů. Představuje procedurální generování jako prostředek pro tvorbu modelů rostlin. Dále popisuje jednotlivé druhy L-systémů a jejich využití ...
  • Rozpoznávání objektů v obrazech 

    Nedoma, David
    Tato práce se zabývá řešením rozpoznávání objektů v obraze. Cílem bylo vytvoření programu, který bude schopný objekty v obraze rozpoznat. Postupně popisuje jednotlivé kroky zpracování nasnímaných dat. Stručně popisuje ...
  • Simulace tekutin 

    Životský, Tomáš
    Tato práce se zabývá simulací a následnou vizualizací kapalných látek. Jsou zde popsány různé metody pro výpočet reálného pohybu a chování kapalin. Samotná práce je poté založena na metodách, které dokáží být simulovány v ...
  • Luštič osmisměrky pro platformu Android 

    Buno, Petr
    Tento dokument se zabývá algoritmy pro vyhledávání v rozpoznaném textu z pořízeného snímku a vývojem aplikace pro mobilní platformu Android. V této práci jsou představeny knihovny pro rozpoznávání textu v obraze a existující ...
  • Predikce vlivu aminokyselinových mutací na sekundární strukturu proteinů 

    Kadlec, Miroslav
    Tato práce se zabývá aminokyselinovými mutacemi a jejich vlivem na sekundární strukturu proteinů. Hlavním cílem je dokázat hypotézu, že ačkoliv během evoluce dochází poměrně často ke změnám v primární struktuře bílkovin, ...