Now showing items 74-93 of 335

  • Filtrace varování překladačů 

    Krajčovičová, Mária
    Cílem bakalářské práce bylo navržení a vytvoření programu, který fi ltruje varování bez zásahu do zdrojového kódu. Práce se zabíva překladači GCC, Clang, Javac a GHC, jejich funkčností a varováními, které tyto překladače ...
  • Filtrování paketů v počítačových sítích 

    Faron, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou klasifikace paketů v počítačových sítích. V úvodu jsou popsány některé oblasti využívající klasifikaci paketů. Dále je uvedena potřebná teorie spolu s požadavky na klasifikační ...
  • Filtrování paketů v počítačových sítích 

    Šrůtka, Petr
    Tato bakalářské práce představuje klasifikaci paketů, různé její způsoby a metriky. Jsou zde popsány různé algoritmy, pomocí kterých je klasifikace paketů realizována. V práci jsou uvedeny vlastnosti algoritmu Recursive ...
  • Filtrování textů extrahovaných z PDF, OCR nebo webu 

    Žigárdi, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá normalizací textů vzniklých převedením z různých formátů a vytvořením výslovnostních slovníků. Jednou z jejich možností využití je například při strojovém zpracování řeči. Analyzovány jsou ...
  • Firmware pro vestavný vysílač a přijímač pro bezdrátovou komunikaci v SRD pásmu 

    Vomáčka, Martin
    Tato práce se věnuje problematice bezdrátového přenosu v bezlicenčním ISM pásmu. Cílem bylo navrhnout a implementovat firmware vysílače a přijímače pro použití v drobnějších uživatelských projektech. Pro bezdrátovou ...
  • Fotorealistické zobrazování 

    Lysek, Tomáš
    Tato práce obsahuje popis implementace fotorealistické metody zobrazení scény. V první části práce jsou popsány postupy a techniky, které slouží k fotorealistickému zobrazení scény. Jsou zde uvedeny jak metody zobrazení ...
  • Fyzikální simulace ve 3D scéně s využitím knihovny PhysX 

    Jašek, Tibor
    Tahle bakalářská práce je zameřená na simulaci fyziky s využitím fyzikálního enginu PhysX. Program je vytvořen v XNA Frameworku. Aplikace zahrňuje síťovou hru pro dva hráče a zobrazení několika fyzikálních simulací.
  • Generátor 3D objektů s využitím L-systémů 

    Kvita, Jakub
    Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit interaktivní systém pro generování 3D modelů. Generátor je založen na L-systémech jako druhu formálních gramatik a želví grafice pro 3D modelování. Aplikace byla vytvořena v Javě ...
  • Generátor IPv6 tabulek 

    Lorenc, Marián
    Zvyšující se počet IPv6 prefixů ve směrovacích tabulkách routerů vyžaduje vytvoření efektivních vyhledávacích algoritmů přizpůsobených délkám IPv6 prefixů. K tomu, aby mohly být tyto algoritmy vyvíjeny a testovány, je třeba ...
  • Generátor konečných automatů z grafického popisu pro jazyk VHDL 

    Janyš, Martin
    Práce seznamuje čtenáře s možnostmi návrhu a tvorby konečných stavových automatů s důrazem na reprezentaci pomocí jazyka VHDL. Hlavním tématem je aplikace, která implementuje generátor VHDL kódu na základě gra fického ...
  • Generátor vědeckých webových portálů 

    Mertel, Ján
    Bakalářská práce se věnuje problematice automatickýho přidávání relevantních článků z nejakého úložistě, přičemž rešpektuje vymezený cílený záměr webového portálu. Jako součást práce je podpora personalizace portálu dle ...
  • Generátor vizitek 

    Jílek, Josef
    Dnes jsou vizitky samozřejmou součástí profesního i osobního života a plní roli nosiče základních informací. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, pomocí které si každý bude moci jednoduchou formou ...
  • Generická obfuskace na úrovni bajtkódu 

    Kollát, Samuel
    V této práci je popsána definice obfuskace a metody její realizace. Následuje popis projektu LLVM a možnosti jeho využití při vytváření obfuskace na úrovni bajtkódu se zaměřením na generickost vzhledem k cílové architektuře. ...
  • Generovaný les 

    Pfudl, Václav
    Tato práce se zabývá procedurálním generováním s cílem generovaní lesa (krajina s rostlinami popsaná textovou šablonou). Krajina je generována pomocí Perlinova šumu, a pro účely rostlin je implementován interpret L-systémů. ...
  • Generování uživatelského rozhraní pro Workflow systém 

    Šímová, Kateřina
    Tato bakalářská práce se zabývá automatickým generováním uživatelského rozhraní z definovaných metadat, zejména generováním uživatelských formulářů. Dále řeší úpravy metadat a čtení a ukládání uživatelských dat ve formulářích. ...
  • GPU raytracer pro OSG 

    Kantor, Jiří
    Tato práce popisuje tvorbu jednoduchého raytraceru pro OpenSceneGraph, který běží na grafické kartě. V práci jsou popsány věci, které bylo nutné provést v OpenSceneGraphu, aby bylo možno předávat data do GPU a také několik ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Ptáček, Lukáš
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Rozebírá návrh a tvorbu jednotlivých částí intra. Popisuje princip procedurálního generování objektů a textur, jednoduchou fyzikální simulaci ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry 

    Žerdík, Jan
    Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou ...
  • Grafické uživatelské rozhraní pro generátor paketů 

    Chromčák, Michal
    Vzhledem ke stále se zvyšujícím požadavkům na rychlost veškerých hardwarových a softwarových komponent se nalézají řešení, která principiálně mohou dosahovat přijatelnějších parametrů, než řešení běžně známá. Jedním z nich ...
  • Gramatiky s rozptýleným kontextem a jejich aplikace v analýze přirozených jazyků 

    Kajan, Dušan
    Obsahem práce je vytvoření metody, která by umožnila automatizované zpracování přirozeného jazyka s využitím gramatik s rozptýleným kontextem. Toho je dosaženo zavedením upravené metody syntaktické analýzy shora dolů, ...