Now showing items 81-100 of 335

  • Generátor 3D objektů s využitím L-systémů 

    Kvita, Jakub
    Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit interaktivní systém pro generování 3D modelů. Generátor je založen na L-systémech jako druhu formálních gramatik a želví grafice pro 3D modelování. Aplikace byla vytvořena v Javě ...
  • Generátor IPv6 tabulek 

    Lorenc, Marián
    Zvyšující se počet IPv6 prefixů ve směrovacích tabulkách routerů vyžaduje vytvoření efektivních vyhledávacích algoritmů přizpůsobených délkám IPv6 prefixů. K tomu, aby mohly být tyto algoritmy vyvíjeny a testovány, je třeba ...
  • Generátor konečných automatů z grafického popisu pro jazyk VHDL 

    Janyš, Martin
    Práce seznamuje čtenáře s možnostmi návrhu a tvorby konečných stavových automatů s důrazem na reprezentaci pomocí jazyka VHDL. Hlavním tématem je aplikace, která implementuje generátor VHDL kódu na základě gra fického ...
  • Generátor vědeckých webových portálů 

    Mertel, Ján
    Bakalářská práce se věnuje problematice automatickýho přidávání relevantních článků z nejakého úložistě, přičemž rešpektuje vymezený cílený záměr webového portálu. Jako součást práce je podpora personalizace portálu dle ...
  • Generátor vizitek 

    Jílek, Josef
    Dnes jsou vizitky samozřejmou součástí profesního i osobního života a plní roli nosiče základních informací. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, pomocí které si každý bude moci jednoduchou formou ...
  • Generická obfuskace na úrovni bajtkódu 

    Kollát, Samuel
    V této práci je popsána definice obfuskace a metody její realizace. Následuje popis projektu LLVM a možnosti jeho využití při vytváření obfuskace na úrovni bajtkódu se zaměřením na generickost vzhledem k cílové architektuře. ...
  • Generovaný les 

    Pfudl, Václav
    Tato práce se zabývá procedurálním generováním s cílem generovaní lesa (krajina s rostlinami popsaná textovou šablonou). Krajina je generována pomocí Perlinova šumu, a pro účely rostlin je implementován interpret L-systémů. ...
  • Generování uživatelského rozhraní pro Workflow systém 

    Šímová, Kateřina
    Tato bakalářská práce se zabývá automatickým generováním uživatelského rozhraní z definovaných metadat, zejména generováním uživatelských formulářů. Dále řeší úpravy metadat a čtení a ukládání uživatelských dat ve formulářích. ...
  • GPU raytracer pro OSG 

    Kantor, Jiří
    Tato práce popisuje tvorbu jednoduchého raytraceru pro OpenSceneGraph, který běží na grafické kartě. V práci jsou popsány věci, které bylo nutné provést v OpenSceneGraphu, aby bylo možno předávat data do GPU a také několik ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Ptáček, Lukáš
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Rozebírá návrh a tvorbu jednotlivých částí intra. Popisuje princip procedurálního generování objektů a textur, jednoduchou fyzikální simulaci ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry 

    Žerdík, Jan
    Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou ...
  • Grafické uživatelské rozhraní pro generátor paketů 

    Chromčák, Michal
    Vzhledem ke stále se zvyšujícím požadavkům na rychlost veškerých hardwarových a softwarových komponent se nalézají řešení, která principiálně mohou dosahovat přijatelnějších parametrů, než řešení běžně známá. Jedním z nich ...
  • Gramatiky s rozptýleným kontextem a jejich aplikace v analýze přirozených jazyků 

    Kajan, Dušan
    Obsahem práce je vytvoření metody, která by umožnila automatizované zpracování přirozeného jazyka s využitím gramatik s rozptýleným kontextem. Toho je dosaženo zavedením upravené metody syntaktické analýzy shora dolů, ...
  • GUI pro deskovou hru Ghost Stories 

    Sládek, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací počítačové verze kooperativní deskové hry Ghost Stories, která umožňuje lokální i síťovou hru. Text práce se postupně zabývá vybranou hrou, jejími pravidly, návrhem ...
  • Hardwarově akcelerovaná funkční verifikace procesoru 

    Funiak, Martin
    Mezi aktuálně používané verifikační přístupy patří funkční verifikace. Při funkční verifikaci se ověřuje korektnost implementace počítačového systému vzhledem k specifikaci. Slabým místem v rámci přístupu funkční verifikace ...
  • Hloubková mapa z dvojice obrazů 

    Raab, Filip
    Tato práce popisuje proces vytváření hloubkové mapy. K vytváření využívá mapy disparity. V teoretické části jsou popsány základní metody vytváření mapy disparit a její přepočet na hloubkovou mapu. Je učiněno rozhodnutí ...
  • Hluboké neuronové sítě v rozpoznávání obrazu 

    Munzar, Milan
    Neuronové sítě jsou dnes jeden z nejúspěšnějších modelů pro strojové učení. Můžeme je nalézt v autonomínch robotických systémech, v rozpoznávání objektů i řeči, predikci a mnoha jiných odvětvích umělé inteligence. Tato ...
  • Hluboké zásobníkové automaty konečného indexu 

    Poncová, Vendula
    Tato práce představuje několik modifikací hlubokých zásobníkových automatů s ohledem na redukci počtu stavů nebo nevstupních symbolů. Je ukázáno, že síla hlubokých zásobníkových automatů konečného indexu není ovlivněna ...
  • Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android 

    Pösel, Robert
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti ...
  • Hra využívající senzory mobilních zařízení 

    Hrdina, Pavel
    Práce pojednává o přiblížení platformy Android na mobilních zařízeních a programování her pomocí knihovny LibGDX. V rámci práce bude navržena hra využívající senzory mobilních zařízení a popsána její implementace.