Now showing items 102-121 of 354

  • Hardwarově akcelerovaná funkční verifikace procesoru 

    Funiak, Martin
    Mezi aktuálně používané verifikační přístupy patří funkční verifikace. Při funkční verifikaci se ověřuje korektnost implementace počítačového systému vzhledem k specifikaci. Slabým místem v rámci přístupu funkční verifikace ...
  • Hloubková mapa z dvojice obrazů 

    Raab, Filip
    Tato práce popisuje proces vytváření hloubkové mapy. K vytváření využívá mapy disparity. V teoretické části jsou popsány základní metody vytváření mapy disparit a její přepočet na hloubkovou mapu. Je učiněno rozhodnutí ...
  • Hluboké neuronové sítě v rozpoznávání obrazu 

    Munzar, Milan
    Neuronové sítě jsou dnes jeden z nejúspěšnějších modelů pro strojové učení. Můžeme je nalézt v autonomínch robotických systémech, v rozpoznávání objektů i řeči, predikci a mnoha jiných odvětvích umělé inteligence. Tato ...
  • Hluboké zásobníkové automaty konečného indexu 

    Poncová, Vendula
    Tato práce představuje několik modifikací hlubokých zásobníkových automatů s ohledem na redukci počtu stavů nebo nevstupních symbolů. Je ukázáno, že síla hlubokých zásobníkových automatů konečného indexu není ovlivněna ...
  • Hra s prvky rozšířené reality pro platformu Android 

    Pösel, Robert
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací frameworku pro geolokační hry na platformě Android. Jeho použití je následně demonstrováno na ukázkové aplikaci. V tomto textu jsou také popsány některé geolokační hry a možnosti ...
  • Hra využívající senzory mobilních zařízení 

    Hrdina, Pavel
    Práce pojednává o přiblížení platformy Android na mobilních zařízeních a programování her pomocí knihovny LibGDX. V rámci práce bude navržena hra využívající senzory mobilních zařízení a popsána její implementace.
  • Hraní her s neurčitostí 

    Bajza, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá implementací algoritmu expectiminimax pro hry s nulovým součtem.  Poukazuje na komplikace, které mohou nastat, při aplikaci algoritmu expectiminimax na složitější hry  z této kategorie. V ...
  • HTML5 aplikace pro smartphone a tablet umožňující značkování míst v mapě 

    Kasper, Valter
    Rozvoj webových technologiím na čele s HTML5 standartem, dovoluje vývoj pokročilých mobilních aplikací jen s použitím HTML, CSS a JavaScriptu. V mnoha případech je tento přístup lepší, jako vytvářet nativní mobilní aplikaci ...
  • Identifikace řečníka na mobilním telefonu 

    Kallab, Vojtěch
    Tato bakalářská práce je rozdělena do devíti kapitol, které pojednávají o vývoji aplikace "IDENTIFIKACE ŘEČNÍKA NA MOBILNÍM TELEFONU" pro operační systém Android. V úvodu práce je tento moderní operační systém, vzbuzující ...
  • Implementace algoritmů založených na rozhodovacích stromech v jazyce C# 

    Grolig, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá výběrem dolovacích algoritmů pro klasifikaci založených na rozhodovacích stromech pro analytický systém vyvíjený v rámci projektu Systém pro zvýšení bezpečnosti v prostředí Internetu analýzou ...
  • Implementace pravidel a strategií soutěže RedBot 

    Orava, Martin
    Tato práce se zabývá vytvořením zadání programovací soutěže RedBot. Jedná se o soutěž pro studentské týmy, pořádanou společností RedHat. Práce popisuje postup tvorby zadání soutěže a implementaci vyhodnocovacího serveru, ...
  • Implementace statistických kompresních metod 

    Ftorek, Peter
    Cílem této práce je popsat statistické metody komprese dat. Úvod pokrývá teoretické minimum komprese dat. Těžiště práce tvoří popis jednotlivých metod a implementace Burrows-Wheelerovho kompresního algoritmu v programovacím ...
  • Implementace virtuálního stroje systému Strongtalk 

    Sitarčík, Ľuboš
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit vlastní virtuální stroj na základě již existujícího vir- tuálního stroje systému Strongtalk, respektive upravit tento virtuální stroj napsaný v jazyce MS C++ tak, aby byl přenositelný ...
  • Informační systém na chytrém telefonu pro učitele 

    Živnůstka, Ondřej
    Práce se zabývá problematikou informačním systémů na základních a středních školách s využitím chytrých telefonů vyučujícími v hodinách. Cílem práce je vytvořit aplikaci spustitelnou na operačních systémech Android a iOS, ...
  • Informační systém pro pracoviště robotického ramene na FIT VUT v Brně 

    Fekiač, Filip
    Cílem této práce je vytvoření informačního systému, který bude umožňovat výlučný přístup k pracovišti robotického ramene na základě provedené rezervace časového bloku. Informační systém zabezpečuje možnost plánování rezervací ...
  • Informační systém pro ZUŠ 

    Slabý, Pavel
    Práce pojednává o vývoji informačního systému pro základní uměleckou školu. Jednotlivé kapitoly se věnují analýze požadavků zákazníka, návrhu systému podle požadavků, plánování projektu (Ganttův diagram, řízení rizik), ...
  • Informační systém skautského oddílu s využitím API webové galerie 

    Vaněk, Petr
    V této práci je popsán návrh a realizace informačního systému skautského oddílu, který pro správu fotografií využívá aplikačně programové rozhraní. Systém uživatelům poskytuje zejména ucelenou správu komponent, příspěvků, ...
  • Informační systém Skupiny zpracování přirozeného jazyka 

    Seitler, Milan
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací rozšíření pro informační systém KNOTIS. Výsledkem práce je funkční nástroj pro tvorbu výkazů z programů pro sledování času a nová verze automatického plánovače.
  • Inovace Uniform Marker Fields pro větší volnost měřítka zobrazení 

    Studený, Petr
    Tato práce se zabývá inovací Uniformního Pole Markerů, které pokrývá rozsáhlou oblast a~skládá se ze vzájemně překrývajících se dílčích markerů. Cílem je umožnit detekci z~mnoha různých vzdáleností kamery od pole markerů ...
  • Inovativní webová aplikace pro organizaci generických informací 

    Přichystal, Jan
    Práce se zabývá vytvořením obecné, inovativní aplikace pro správu dat, která bude běžet v prostředí webového prohlížeče s úložištěm na vzdáleném serveru. Důraz je kladen na vhodný návrh architektury a implementaci s využitím ...