Browsing 2013 by Title
Now showing items 110-129 of 354
-
Identifikace řečníka na mobilním telefonu
Tato bakalářská práce je rozdělena do devíti kapitol, které pojednávají o vývoji aplikace "IDENTIFIKACE ŘEČNÍKA NA MOBILNÍM TELEFONU" pro operační systém Android. V úvodu práce je tento moderní operační systém, vzbuzující ... -
Implementace algoritmů založených na rozhodovacích stromech v jazyce C#
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem dolovacích algoritmů pro klasifikaci založených na rozhodovacích stromech pro analytický systém vyvíjený v rámci projektu Systém pro zvýšení bezpečnosti v prostředí Internetu analýzou ... -
Implementace pravidel a strategií soutěže RedBot
Tato práce se zabývá vytvořením zadání programovací soutěže RedBot. Jedná se o soutěž pro studentské týmy, pořádanou společností RedHat. Práce popisuje postup tvorby zadání soutěže a implementaci vyhodnocovacího serveru, ... -
Implementace statistických kompresních metod
Cílem této práce je popsat statistické metody komprese dat. Úvod pokrývá teoretické minimum komprese dat. Těžiště práce tvoří popis jednotlivých metod a implementace Burrows-Wheelerovho kompresního algoritmu v programovacím ... -
Implementace virtuálního stroje systému Strongtalk
Cílem této bakalářské práce je vytvořit vlastní virtuální stroj na základě již existujícího vir- tuálního stroje systému Strongtalk, respektive upravit tento virtuální stroj napsaný v jazyce MS C++ tak, aby byl přenositelný ... -
Informační systém na chytrém telefonu pro učitele
Práce se zabývá problematikou informačním systémů na základních a středních školách s využitím chytrých telefonů vyučujícími v hodinách. Cílem práce je vytvořit aplikaci spustitelnou na operačních systémech Android a iOS, ... -
Informační systém pro pracoviště robotického ramene na FIT VUT v Brně
Cílem této práce je vytvoření informačního systému, který bude umožňovat výlučný přístup k pracovišti robotického ramene na základě provedené rezervace časového bloku. Informační systém zabezpečuje možnost plánování rezervací ... -
Informační systém pro ZUŠ
Práce pojednává o vývoji informačního systému pro základní uměleckou školu. Jednotlivé kapitoly se věnují analýze požadavků zákazníka, návrhu systému podle požadavků, plánování projektu (Ganttův diagram, řízení rizik), ... -
Informační systém skautského oddílu s využitím API webové galerie
V této práci je popsán návrh a realizace informačního systému skautského oddílu, který pro správu fotografií využívá aplikačně programové rozhraní. Systém uživatelům poskytuje zejména ucelenou správu komponent, příspěvků, ... -
Informační systém Skupiny zpracování přirozeného jazyka
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací rozšíření pro informační systém KNOTIS. Výsledkem práce je funkční nástroj pro tvorbu výkazů z programů pro sledování času a nová verze automatického plánovače. -
Inovace Uniform Marker Fields pro větší volnost měřítka zobrazení
Tato práce se zabývá inovací Uniformního Pole Markerů, které pokrývá rozsáhlou oblast a~skládá se ze vzájemně překrývajících se dílčích markerů. Cílem je umožnit detekci z~mnoha různých vzdáleností kamery od pole markerů ... -
Inovativní webová aplikace pro organizaci generických informací
Práce se zabývá vytvořením obecné, inovativní aplikace pro správu dat, která bude běžet v prostředí webového prohlížeče s úložištěm na vzdáleném serveru. Důraz je kladen na vhodný návrh architektury a implementaci s využitím ... -
Inteligentní systém pro odpovídání na otázky
Tato práce se zabývá problematikou zpracování otázek položených v přirozeném jazyce a jejich použitím ve vyhledávačích. Práce osvětluje základní principy funkčnosti vyhledávacích systémů s hlavním zaměřením na vyhledávání ... -
Inteligentní zpracování záložek (bookmarks)
Práce se zabývá inteligentním zpracováním záložek, zejména shlukováním internetových stránek podle podobnosti textu. Praktická část představuje návrh a realizaci sytému, který dokáže utřídit záložky a sdružit příbuzné ... -
Interakce robota s virtuálními objekty
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření aplikace pro robotický operační systém ROS, přidávající virtuální objekty do dat poskytovaných senzory robota. V teoretické části analyzuje techniky simulace kombinující reálne ... -
Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript
Tato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén ... -
Interaktivní rozhraní pro vzdáleného robota pro Android
Bakalářská práce se zabývá problematikou vzdáleného ovládání robota. Cílem je navrhnout a naimplementovat uživatelské rozhraní na zařízení s dotykovou obrazovkou a operačním systémem Android. Uživatelské rozhraní je primárně ... -
Interaktivní turistický průvodce
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce ... -
Interpreter bytového kódu Java
Cílem bakalářské práce je navrhnout a implementovat interpreter bytového kódu Java na platformě FITkit. V práci je nejprve rozebrána problematika jazyka Java, zejména vlastnosti přenositelného bytekódu a virtuálního stroje ... -
Jabber bot ovládaný přes REST API
Tato bakalářská práce popisuje implementaci a využití bota ovládaného přes REST API a komunikujícího prostřednictvím XMPP protokolu. Aplikace je navržena s ohledem na minimální náročnost na systémové prostředky, možnosti ...