Now showing items 208-227 of 335

  • Raytracing virtuálních grafických scén 

    Kendra, Matej
    Cílem této práce bylo nastudovat knihovnu OpenSceneGraph a algoritmy používané pro metody sledování paprsku. Z nastudovaných materiálů pak vytvořit aplikaci umožňující zobrazovat akcelerovanou a raytracingovou metodou se ...
  • Rámec pro tvorbu komponent v prostředí Nette 

    Kvita, Michal
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací rámce pro zjednodušení tvorby, správy a použití komponent v českém PHP frameworku Nette a jeho šablonovacím jazyce Latte. Projekt je realizován jako knihovna za využití systému ...
  • Realistická vizualizace alkoholických nápojů 

    Bartl, Vojtěch
    Cílem práce bylo vytvořit jednoduchý program, který má sloužit k vizualizaci alkoholických nápojů. Použita byla globální zobrazovací metoda sledování paprsků (raytracing), která slouží k vizualizaci 3D scény ve fotorealistické ...
  • Realistický simulátor kruhových objezdů 

    Molnár, Miroslav
    Neustálý nárůst silniční dopravy zvyšuje požadavky na ni a přináší nové problémy. Nalezení vhodných řešení vyžaduje detailní zkoumání silniční dopravy. Cílem práce je návrh a implementace mikroskopického simulátoru kruhových ...
  • Rekonstrukce 3D scény z obrazových dat 

    Fuchsík, Ondřej
    Tato bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí scény pomocí RGB--D senzoru Microsoft Kinect. Cílem práce je z nasnímaných dat vytvořit model místnosti ve formě bodů, ze kterého je následně vytvořen půdorys vnitřních prostor, ...
  • Rekonstrukce instrukčních idiomů v rekonfigurovatelném zpětném překladači 

    Pokorný, Fridolín
    Cílem této práce je detekce a následná transformace instrukčních idiomů využívaných v moderních překladačích. Instrukční idiomy jsou používané pro optimalizaci kódu produkovaného překladačem kvůli tvorbě rychlejších, ...
  • Rekonstrukce povrchu z mračna bodů 

    Horák, Jan
    Tato práce se zabývá rekonstrukcí povrchu z mračna bodů. Popisuje návrh, implementaci a testování metody založené na detekci rovin a Delaunayho triangulaci. Aplikace umožňuje zrekonstruovat povrch ve formě trojúhelníkové sítě.
  • Reprezentace obsahu síťového provozu v XML 

    Novák, Martin
    Tato práce se zabývá reprezentací zachyceného síťového provozu v XML a jejím uložením do databázového systému Oracle za použití XML schémat. V úvodu práce jsou vysvětleny základy počítačových sítí, správy sítě a síťových ...
  • Responsivní design pro webovou službu 

    Mazur, Roman
    Tato práce se zabývá vývojem webové aplikace se zaměřením na mobilní zařízení. Popisuje celý tento proces od transformace existující webové aplikace na její mobilní variantu. Dále se zaobírá analýzou současné situace webu ...
  • Restaurace obrazu rozmazaného vlivem pohybu 

    Rajnoch, Zdeněk
    Cílem této práce je restaurace obrazu poškozeného vlivem pohybu. Je uvažováno pouze rovnoměrné rozmazání po úsečce určité délky otočené o určitý úhel vzhledem k ose x. Jsou zde vysvětleny některé metody pro odhad délky a ...
  • Robotické vozítko řízené s využitím platformy Arduino 

    Čechmánek, Martin
    Cílem této práce je představit možnosti bezdrátového řízení robotů s využitím platformy Arduino a popsat vlastnosti, možnosti a využití této platformy. V práci je implementován obousměrný bezdrátový přenos mezi moduly ...
  • Rozhraní IS FIT pro Android 

    Kabát, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá podstatnými aspekty vývoje aplikace zpřístupňující rozhraní IS FIT na mobilní telefony. Aplikace se dělí na dvě základní části, a to serverovou část získávající data z IS FIT a část klientskou, ...
  • Rozhraní pro webové aplikace 

    Slezák, Martin
    Práce shrnuje studium, návrh a implementaci systému oken ve webovém prostředí. Zaměřuje se také na tvorbu aplikačního rozhraní pro aplikace, které je možné v systému používat.
  • Rozpoznání registrační značky vozidla 

    Tilňak, Tomáš
    Tato práce se věnuje problematice rozpoznávání registračních značek a mojí implementaci programu na rozpoznávání registračních značek. Nejdříve představím formát registračních značek v České republice. Následující kapitola ...
  • Rozpoznání stavu hry Scrabble 

    Staněk, Jiří
    Tato práce se zabývá problematikou zpracování obrazu, detekce a rozpoznávání objektů v obraze a OCR (Optical Character Recognition). Popisuje návrh a implementaci aplikace pro rozpoznání stavu hry Scrabble využívající ...
  • Rozpoznávání objektů v obraze na platformě Android 

    Šimon, Martin
    Práce popisuje problematiku rozpoznávání objektů v obraze ve spojení s mobilní platformou Android. Rozebírá existující metody a postupy z oboru rozpoznávání objektů stejně jako dřívější řešení podobné problematiky. Z těchto ...
  • Rozpoznávání objektů v obrazech 

    Nedoma, David
    Tato práce se zabývá řešením rozpoznávání objektů v obraze. Cílem bylo vytvoření programu, který bude schopný objekty v obraze rozpoznat. Postupně popisuje jednotlivé kroky zpracování nasnímaných dat. Stručně popisuje ...
  • Rozpoznávání ručně psaného písma 

    Jelínek, Radek
    Práce se zabývá rozpoznáváním ručně psaného písma a jeho převod do digitální podoby. Rozpoznávání je zaměřeno na rozpoznávání českých písmen a zjištění úspěšnosti při nevyužití slovníku u rozpoznávání slov. V dokumentu je ...
  • Rozpoznávání řeči pro vybrané jazyky 

    Schmitt, Jan
    Tato práce se zabývá rozpoznáváním spojité řeči pro trojici jazyků bulharštinu, chorvatštinu a švédštinu. Zpráva popisuje základy zpracování a rozpoznávání řeči, tvorbu akustických modelů pomocí skrytých Markovových modelů ...
  • Rozšiřující modul pro MS Office 

    Rusek, David
    Tato práce se zabývá problematikou přidání rozšiřujícího modulu do textového procesoru MS Word, tabulkového kalkulátoru MS Excel a nástroje pro tvorbu prezentací MS PowerPoint z kancelářské sady programů MS Office. Modul ...