Now showing items 77-96 of 351

  • Generátor vědeckých webových portálů 

    Pavelka, Petr
    Generátor vědeckých webových portálů je rozsáhlý projekt, jehož cílem je vytvoření systému, který umožní budování webových portálů za účelem poskytování přehledu vědeckých prací z konkrétních oblastí. Jednou z částí tohoto ...
  • Generátor vizitek 

    Moučka, Milan
    Vizitky jsou v dnešní době populárním nosičem dat pro zprostředkování informací. Tato bakalářská práce se zabývá aplikací pro generování vizitek podle obecně stanovených zásad. Výsledkem je aplikace, která do PDF dokumentu ...
  • Generování ASCII grafiky (ANSI art) 

    Novák, Vlastimil
    Bakalářská práce se zabývá způsoby automatického generování ASCII grafiky. Práce je rozdělena do několika částí. V první části jsou popsány základy počítačové grafiky, zpracování a rozpoznávání v obraze. Další část je ...
  • Geolokace - určení lokality pomocí IP adresy 

    Zvonček, Radovan
    Práce řeší problém geolokace jako procesu, jehož úkolem je mapovat IP adresu na zeměpisnou polohu. Ta může být vyjádřena zeměpisnými souřadnicemi nebo specifikaci země, regionu a města. Právě druhou možností se zabývá tato ...
  • Grafická aplikace v Pythonu s použitím OpenGL 

    Szentandrási, István
    Cílem této práce bylo prozkoumání možností použití programovacího jazyka Python v počítačové grafice a porovnat výhody a nevýhody interpretovaného přístupu oproti klasickému programování. Byla vytvořená demonstrační aplikace ...
  • Grafická demonstrace vybraného algoritmu pro vyhledání směru 

    Ohrádka, Marek
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou směrování v IP sítích, popisuje různé směrovací protokoly. Ukazuje možná řešení vyhledávání nejdelšího shodného prefixu, výhody a nevýhody jednotlivých řešení. Popisuje strukturu ...
  • Grafická demonstrace vybraného algoritmu pro vyhledání směru 

    Olejník, Tomáš
    V tejto práci je stručne popísaný princíp fungovania sietí, smerovacích protokolov, taktiež sú vysvetlené základy fungovania rôznych algoritmov pre vyhľadávanie najdlhších zhodných prefixov implementovaných v smerovačoch. ...
  • Grafická simulace činnosti konečných automatů 

    Šrajer, Roman
    Tato bakalářská práce se zabývá teorií převodu regulárního výrazu na konečný automat a zpět. Cílem praktické části je vytvořit webovou aplikaci, která tyto převody zajistí a odsimuluje automat pro vstupní řetězec. Pro ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Fiala, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řešení grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. Obsahuje stručný úvod k OpenGL, rozebírá techniky a postupy, jak dosáhnout stanovené malé výsledné velikosti aplikace, od ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Hejl, Zdeněk
    Práce popisuje hlavní části implementace grafického intra s omezenou velikostí. Popsány jsou použité minimalistické techniky a způsob procedurální výroby textur a jednoduchých i složitých 3D objektů. Dále jsou vysvětleny ...
  • Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku 

    Krupa, Martin
    V mé bakalářské práci jsem mňel za úkol seznámit se s fenoménem grafického intra s omezenou velikostí, prostudovat existujíci zobrazovací techniky, které využívají sledování paprsku v reálnem čase a za pomocí týchto technik ...
  • Grafické uživatelské rozhraní pro media přehrávač MPlayer 

    Zsíros, Anton
    Tato práce se věnuje vytvoření grafického uživatelského rozhraní pro media přehrávač MPlayer. V úvodní části se čtenář seznámí s přehrávačem MPlayer a s dostupnými uživatelskými rozhraními pro tento přehrávač. Následující ...
  • Grafické uživatelské rozhraní pro platformu REPOMO 

    Šimek, Petr
    Rekonfigurace hardwaru se stala současným trendem, kdy pevnou obvodovou strukturu dokážeme softwarově konfigurovat. REPOMO je rekonfigurovatelný čip obsahující 32 polymorfních logických členů. Termín "polymorfní" znamená, ...
  • Grafické znázornění směrovacích algoritmů 

    Pokorný, Martin
    Cílem této bakalářské práce je znázornit síť, např. počítačů či procesorů, a komunikaci v této síti. Síť může být znázorněna jako různé topologie, které je možné ručně upravit. Rozestavění a propojení uzlů je uloženo v ...
  • Grafický výukový systém 

    Farbiak, Peter
    Cílem teoretické části této bakalářské práce je uvést čtenáře do základů psychologie učení, principů programování a algorimtizace, tvoření a stavby grafického užívatelského rozhraní. Praktická část se zaměřuje na vytvoření ...
  • GUI designer webových formulářů 

    Janošík, Petr
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro tvorbu webových formulářů. Pro tvorbu webového formuláře je potřeba znát alespoň tyto programovací jazyky: HTML, CSS, JavaScript a PHP. Z toho lze usoudit, že ...
  • GUI knihovna pro J2ME 

    Strouhal, Jaroslav
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit nový framework pro platformu J2ME a otestovat jeho použitelnost na demonstrační aplikaci. Stručně je charakterizována samotná oblast J2ME, možnosti vývoje aplikací pomocí stávajících ...
  • Hardwarová akcelerace filtrace obrazu 

    Zelinka, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá hardwarovou akcelerací filtrace obrazu s využitím FIR filtrů. Definuje základní pojmy týkající se digitálního obrazu, popisuje princip filtrace a stručně vysvětluje techniky používané při ...
  • Hardwarová akcelerace útoku na šifrování 

    Okuliar, Adam
    Hardwarová akcelerácia výpočtu býva často vhodným nástrojom ako docieliť výrazne lepšieho výkonu pri spracovávaní veľkého množstva dát alebo pri realizácii algoritmu ktorý je možné dobre paralelizovať. Cieľom práce je ...
  • Harmonizace melodie 

    Vlasák, Jaroslav
    Tato bakalářská práce se zabývá automatickou harmonizací melodie. Implemetovaný systém využívá strojového učení, kdy se principy harmonie učí z databáze MIDI souborů. Vstupem tohoto systému mohou být jednohlasé skladby ve ...