Now showing items 126-145 of 351

  • Java EE Organizér - modul kalendář 

    Kovář, Jan
    Tato práce pojednává o analýze stávajících organizérů a přístupů, které jsou s těmito aplikacemi spojeny. Další část práce popisuje model třívrstvé architektury a její části. Jsou zde také popisovány některé základní ...
  • Java EE Organizér - modul úkoly 

    Černý, Petr
    Tato práce se zabývá problematikou aplikací pro orgranizaci času a kontaktů. Obsahuje analýzu stávajících řešení, používaných architektur a stručnou charakteristiku konkrétních aplikací. Práce se také zabývá tvorbou ...
  • Java EE Organizér - softwarová architektura 

    Palát, Pavel
      Práce ukazuje základy práce s technologiemi Java EE, návrh aplikace Java EE organizér, zabývá se volbou vhodných technologii v Javě EE, zabezpečení aplikace a problematice práce se síťovými aplikacemi v Java EE technologiích. ...
  • Java klient pro 3D zobrazení medicínských obrazových dat 

    Bireš, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá interaktivním zobrazováním 3D medicínských obrazových dat v jazyce Java. Cílem práce je zjistit přínosy využití tohoto jazyka v medicínských vizualizacích a najít vhodné prostředky pro jeho ...
  • Jednoduchá hra pro platformu FitKit 

    Šubr, Jiří
    Tato bakalářská práce se zabývá implementací jednoduché hry. Tato hra je implementována na platformě FITkit. Je zde popsána implementace softwaru pro mikrokontrolér a implementace hardwaru v programovatelném hradlovém poli.
  • Jednoduchý simulátor číslicových obvodů 

    Kolman, Aleš
    Tituln. list esf Tato práce je zmařena na simulování číslicových obvodů, především menších kombinačních a sekvenčních obvodů. Je orientována zejména na dosažení co nejvyšší rychlosti simulace, z tohoto důvodu byla ...
  • Jednotka pro řízení rychlých DMA přenosů s generickým počtem kanálů 

    Špinler, Martin
    Práce se zabývá tvorbou hardwarové jednotky, která realizuje DMA přenosy mezi periferním zařízením a pamětí RAM. Jednotka je vyvíjena na platformě NetCOPE, vytvořené pro karty Combo s programovatelným hradlovým polem. I ...
  • Jídelní menu pro mobilní telefony s Bluetooth 

    Dzurňák, Tomáš
    Cílem projektu bylo navrhnout a realizovat aplikaci pro mobilní telefon a stolní počítač, která umožní v restauraci pomoci mobilního telefonu procházet jídelní menu a následně zadávat objednávky. Stolní počítač poskytuje ...
  • Jukebox - rozhraní pro přehrávání hudby 

    Šošovička, Peter
    Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní a problematikou přehrávání MP3. Dále se zabývá analýzou a návrhem programu pro přehrávání hudby pro komerční účely "Jukebox". V práci je popsáno, ...
  • Klient pro 3D klient/server šachy 

    Starka, Tomáš
    Bakalářská práce pokládá základní kamen projektu, který se zabývá hraním deskových her přes internet. Nastíněna je problematika deskových her, a pro jejich část je navržen systém postavený na aplikačním protokolu BGame, ...
  • Kompilovací služba 

    Tínes, Lukáš
    Tento dokument popisuje návrh a implementaci linuxové služby, která umožňuje přes webové rozhraní vzdálený překlad zdrojových kódů. Aplikace za použití překladového systému GNU make v jednotném a kontrolovaném prostředí ...
  • Komunikace s navigačním systémem GALILEO 

    Horák, Miroslav
    Tato práce pojednává o komunikaci s evropským navigačním systémem GALILEO. V úvodu rozebírá princip globálních navigačních satelitních systémů, včetně přehledu nejdůležitějších vlastností těch současných (GPS, GLONASS, ...
  • Konstrukce nedeterministických konečných automatů 

    Stanek, Timotej
    Tato práce pojednává o problematice konstrukce nedeterministických konečných automatů z PCRE regulárních výrazů s ohledem na jejich parametry při použití v IDS systémech. Rozebraná je také gramatika PCRE výrazů. Dále jsou ...
  • Krátkodobá předpověď počasí na základě obrazu oblohy 

    Volf, Martin
    V práci se věnuji problematice předpovědi počasí pouze z kamerového záznamu. Snažím se prezentovat základní meteorologické informace, které může obloha poskytnout. Zabývám se typy oblaků, jejich vlastnostmi, metodami, ...
  • L-systémy a jejich aplikace v počítačové grafice 

    Sojma, Zdeněk
    Bakalářská práce popisuje deterministické bezkontextové L-systémy (D0L-systémy), jejichž funkcí je paralelní přepisování symbolů v řetězci za účelem modelování rostlinám podobných struktur, především listů rostlin. Dále ...
  • Letecký simulátor v javě 

    Hacaj, Marián
    Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
  • Manažer stolních deskových her 

    Kouřil, Jan
    Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba ...
  • Metodika optimalizace rychlosti programů 

    Matějíček, Petr
    Tato práce popisuje metodiku psaní programů s cílem dosáhnout vyšších rychlostí provedení kódu tohoto programu. Popisuje obecné implementační triky a postupy při psaní programu pro libovolnou architekturu. Dále popisuje ...
  • Metody předzpracování dat při získávání znalostí 

    Pokorný, Lubomír
    Práce se zabývá předzpracováním dat při získávání znalostí z databází. Konkrétně několika metodami diskretizace, doplňování chybějících hodnot a normalizace. V práci je vysvětlen postup při návrhu aplikace diskretizujicí ...
  • Metody vzdáleného přístupu ke službám informačních systémů 

    Oujeský, Miroslav
    Tato práce popisuje současné metody pro vzdálený přístup ke službám informačních sytémů. Dále popisuje návrh konkrétního rozhraní pro vzdálený přístup k informačnímu systému Webnode.