Now showing items 135-154 of 351

  • Klient pro 3D klient/server šachy 

    Starka, Tomáš
    Bakalářská práce pokládá základní kamen projektu, který se zabývá hraním deskových her přes internet. Nastíněna je problematika deskových her, a pro jejich část je navržen systém postavený na aplikačním protokolu BGame, ...
  • Kompilovací služba 

    Tínes, Lukáš
    Tento dokument popisuje návrh a implementaci linuxové služby, která umožňuje přes webové rozhraní vzdálený překlad zdrojových kódů. Aplikace za použití překladového systému GNU make v jednotném a kontrolovaném prostředí ...
  • Komunikace s navigačním systémem GALILEO 

    Horák, Miroslav
    Tato práce pojednává o komunikaci s evropským navigačním systémem GALILEO. V úvodu rozebírá princip globálních navigačních satelitních systémů, včetně přehledu nejdůležitějších vlastností těch současných (GPS, GLONASS, ...
  • Konstrukce nedeterministických konečných automatů 

    Stanek, Timotej
    Tato práce pojednává o problematice konstrukce nedeterministických konečných automatů z PCRE regulárních výrazů s ohledem na jejich parametry při použití v IDS systémech. Rozebraná je také gramatika PCRE výrazů. Dále jsou ...
  • Krátkodobá předpověď počasí na základě obrazu oblohy 

    Volf, Martin
    V práci se věnuji problematice předpovědi počasí pouze z kamerového záznamu. Snažím se prezentovat základní meteorologické informace, které může obloha poskytnout. Zabývám se typy oblaků, jejich vlastnostmi, metodami, ...
  • L-systémy a jejich aplikace v počítačové grafice 

    Sojma, Zdeněk
    Bakalářská práce popisuje deterministické bezkontextové L-systémy (D0L-systémy), jejichž funkcí je paralelní přepisování symbolů v řetězci za účelem modelování rostlinám podobných struktur, především listů rostlin. Dále ...
  • Letecký simulátor v javě 

    Hacaj, Marián
    Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
  • Manažer stolních deskových her 

    Kouřil, Jan
    Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba ...
  • Metodika optimalizace rychlosti programů 

    Matějíček, Petr
    Tato práce popisuje metodiku psaní programů s cílem dosáhnout vyšších rychlostí provedení kódu tohoto programu. Popisuje obecné implementační triky a postupy při psaní programu pro libovolnou architekturu. Dále popisuje ...
  • Metody předzpracování dat při získávání znalostí 

    Pokorný, Lubomír
    Práce se zabývá předzpracováním dat při získávání znalostí z databází. Konkrétně několika metodami diskretizace, doplňování chybějících hodnot a normalizace. V práci je vysvětlen postup při návrhu aplikace diskretizujicí ...
  • Metody vzdáleného přístupu ke službám informačních systémů 

    Oujeský, Miroslav
    Tato práce popisuje současné metody pro vzdálený přístup ke službám informačních sytémů. Dále popisuje návrh konkrétního rozhraní pro vzdálený přístup k informačnímu systému Webnode.
  • Metody zvýšení dynamického rozsahu obrazu 

    Sailer, Zbyněk
    Tato práce se zabývá problémem dynamického rozsahu snímačů digitálních fotoaparátů a metodami řešení tohoto problému. Jsou zde popsány existující metody tvorby obrazu s vysokým dynamickým rozsahem, způsoby získávání vstupních ...
  • Mimika lidské tváře 

    Melicher, Alexander
    Bakalářska práce se zaměřuje na simulaci mimiky lidské tváře, která se v současnosti využíva ve velkém rozsahu při vývoji počítačových her a animovaných filmů. Úkolem práce bylo vytvořiť 3D model v grafickém open-source ...
  • Mobilní agenti v bezdrátových senzorových sítích 

    Spáčil, Pavel
    Cílem této práce je popsat návrh platformy a implementaci interpretu pro mobilní agenty v bezdrátových senzorových sítích. Čtenář se seznámí jak s teoretickou, tak i praktickou stránkou věci - nabude informace o jednoduchém ...
  • Model Cisco směrovače v simulačním nástroji OMNeT++ 

    Sivák, Vladimír
    V této bakalářské práci se zabýváme simulováním počítačových sítí v simulačním nástroji OMNeT++ s využitím rozšíření INET Framework. Pro INET Framework vytváříme nový modul, který bude v sobě obsahovat základní funkcionalitu ...
  • Modelovací plugin pro Blender 

    Černák, Michal
    Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce ...
  • Modelování a simulace návrhových vzorů směrování v počítačových sítích 

    Rybová, Veronika
    Tato bakalářská práce se zabývá modelováním a simulací sítí v nástrojích Packet Tracer a OMNeT++. Modely sítí jsou vytvořeny podle návrhových vzorů firmy Cisco a zaměřují se na směrovací protokoly RIP, OSPF a redistribuci. ...
  • Modelování směrovacích protokolů OSPF v simulátoru OMNeT++ 

    Danko, Martin
    Open Shortest Path First (OSPF) je dynamický, hierarchický směrovací protokol navrhnutý pro podporu směrovaní v sítích TCP/IP. Je tu potřeba pro rozsáhlé simulace protokolu OSPF, aby bylo možné lépe porozumět jeho dynamice. ...
  • Modely umělého života 

    Ďuričeková, Daniela
    Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci simulátoru umělého života. Práce je rozdělena do čtyř částí. Cílem první části je seznámení s oblastí umělého života a základní terminologií. Druhá část se věnuje vybraným ...
  • Moderní technologie pro vývoj J2EE aplikací 

    Ondrušek, Libor
    Tato bakalářská práce by měla jednoduchým způsobem ukázat využitelnost moderních technologií pro vývoj rozsáhlých podnikových aplikací a názorným způsobem přiblížit vývoj takovýchto aplikací na praktickém příkladu. Jádrem ...