Browsing 2009 by Title
Now showing items 135-154 of 351
-
Klient pro 3D klient/server šachy
Bakalářská práce pokládá základní kamen projektu, který se zabývá hraním deskových her přes internet. Nastíněna je problematika deskových her, a pro jejich část je navržen systém postavený na aplikačním protokolu BGame, ... -
Kompilovací služba
Tento dokument popisuje návrh a implementaci linuxové služby, která umožňuje přes webové rozhraní vzdálený překlad zdrojových kódů. Aplikace za použití překladového systému GNU make v jednotném a kontrolovaném prostředí ... -
Komunikace s navigačním systémem GALILEO
Tato práce pojednává o komunikaci s evropským navigačním systémem GALILEO. V úvodu rozebírá princip globálních navigačních satelitních systémů, včetně přehledu nejdůležitějších vlastností těch současných (GPS, GLONASS, ... -
Konstrukce nedeterministických konečných automatů
Tato práce pojednává o problematice konstrukce nedeterministických konečných automatů z PCRE regulárních výrazů s ohledem na jejich parametry při použití v IDS systémech. Rozebraná je také gramatika PCRE výrazů. Dále jsou ... -
Krátkodobá předpověď počasí na základě obrazu oblohy
V práci se věnuji problematice předpovědi počasí pouze z kamerového záznamu. Snažím se prezentovat základní meteorologické informace, které může obloha poskytnout. Zabývám se typy oblaků, jejich vlastnostmi, metodami, ... -
L-systémy a jejich aplikace v počítačové grafice
Bakalářská práce popisuje deterministické bezkontextové L-systémy (D0L-systémy), jejichž funkcí je paralelní přepisování symbolů v řetězci za účelem modelování rostlinám podobných struktur, především listů rostlin. Dále ... -
Letecký simulátor v javě
Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine. -
Manažer stolních deskových her
Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba ... -
Metodika optimalizace rychlosti programů
Tato práce popisuje metodiku psaní programů s cílem dosáhnout vyšších rychlostí provedení kódu tohoto programu. Popisuje obecné implementační triky a postupy při psaní programu pro libovolnou architekturu. Dále popisuje ... -
Metody předzpracování dat při získávání znalostí
Práce se zabývá předzpracováním dat při získávání znalostí z databází. Konkrétně několika metodami diskretizace, doplňování chybějících hodnot a normalizace. V práci je vysvětlen postup při návrhu aplikace diskretizujicí ... -
Metody vzdáleného přístupu ke službám informačních systémů
Tato práce popisuje současné metody pro vzdálený přístup ke službám informačních sytémů. Dále popisuje návrh konkrétního rozhraní pro vzdálený přístup k informačnímu systému Webnode. -
Metody zvýšení dynamického rozsahu obrazu
Tato práce se zabývá problémem dynamického rozsahu snímačů digitálních fotoaparátů a metodami řešení tohoto problému. Jsou zde popsány existující metody tvorby obrazu s vysokým dynamickým rozsahem, způsoby získávání vstupních ... -
Mimika lidské tváře
Bakalářska práce se zaměřuje na simulaci mimiky lidské tváře, která se v současnosti využíva ve velkém rozsahu při vývoji počítačových her a animovaných filmů. Úkolem práce bylo vytvořiť 3D model v grafickém open-source ... -
Mobilní agenti v bezdrátových senzorových sítích
Cílem této práce je popsat návrh platformy a implementaci interpretu pro mobilní agenty v bezdrátových senzorových sítích. Čtenář se seznámí jak s teoretickou, tak i praktickou stránkou věci - nabude informace o jednoduchém ... -
Model Cisco směrovače v simulačním nástroji OMNeT++
V této bakalářské práci se zabýváme simulováním počítačových sítí v simulačním nástroji OMNeT++ s využitím rozšíření INET Framework. Pro INET Framework vytváříme nový modul, který bude v sobě obsahovat základní funkcionalitu ... -
Modelovací plugin pro Blender
Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce ... -
Modelování a simulace návrhových vzorů směrování v počítačových sítích
Tato bakalářská práce se zabývá modelováním a simulací sítí v nástrojích Packet Tracer a OMNeT++. Modely sítí jsou vytvořeny podle návrhových vzorů firmy Cisco a zaměřují se na směrovací protokoly RIP, OSPF a redistribuci. ... -
Modelování směrovacích protokolů OSPF v simulátoru OMNeT++
Open Shortest Path First (OSPF) je dynamický, hierarchický směrovací protokol navrhnutý pro podporu směrovaní v sítích TCP/IP. Je tu potřeba pro rozsáhlé simulace protokolu OSPF, aby bylo možné lépe porozumět jeho dynamice. ... -
Modely umělého života
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci simulátoru umělého života. Práce je rozdělena do čtyř částí. Cílem první části je seznámení s oblastí umělého života a základní terminologií. Druhá část se věnuje vybraným ... -
Moderní technologie pro vývoj J2EE aplikací
Tato bakalářská práce by měla jednoduchým způsobem ukázat využitelnost moderních technologií pro vývoj rozsáhlých podnikových aplikací a názorným způsobem přiblížit vývoj takovýchto aplikací na praktickém příkladu. Jádrem ...