Now showing items 140-159 of 351

  • L-systémy a jejich aplikace v počítačové grafice 

    Sojma, Zdeněk
    Bakalářská práce popisuje deterministické bezkontextové L-systémy (D0L-systémy), jejichž funkcí je paralelní přepisování symbolů v řetězci za účelem modelování rostlinám podobných struktur, především listů rostlin. Dále ...
  • Letecký simulátor v javě 

    Hacaj, Marián
    Práce popisuje (porovnává) dvě grafické knihovny Java Monkey Engine a Java 3D a rozdíly mezi nimi. Dále je v práci popsaná implementace jednoduchého leteckého simulátoru v knihovně Java Monkey Engine.
  • Manažer stolních deskových her 

    Kouřil, Jan
    Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba ...
  • Metodika optimalizace rychlosti programů 

    Matějíček, Petr
    Tato práce popisuje metodiku psaní programů s cílem dosáhnout vyšších rychlostí provedení kódu tohoto programu. Popisuje obecné implementační triky a postupy při psaní programu pro libovolnou architekturu. Dále popisuje ...
  • Metody předzpracování dat při získávání znalostí 

    Pokorný, Lubomír
    Práce se zabývá předzpracováním dat při získávání znalostí z databází. Konkrétně několika metodami diskretizace, doplňování chybějících hodnot a normalizace. V práci je vysvětlen postup při návrhu aplikace diskretizujicí ...
  • Metody vzdáleného přístupu ke službám informačních systémů 

    Oujeský, Miroslav
    Tato práce popisuje současné metody pro vzdálený přístup ke službám informačních sytémů. Dále popisuje návrh konkrétního rozhraní pro vzdálený přístup k informačnímu systému Webnode.
  • Metody zvýšení dynamického rozsahu obrazu 

    Sailer, Zbyněk
    Tato práce se zabývá problémem dynamického rozsahu snímačů digitálních fotoaparátů a metodami řešení tohoto problému. Jsou zde popsány existující metody tvorby obrazu s vysokým dynamickým rozsahem, způsoby získávání vstupních ...
  • Mimika lidské tváře 

    Melicher, Alexander
    Bakalářska práce se zaměřuje na simulaci mimiky lidské tváře, která se v současnosti využíva ve velkém rozsahu při vývoji počítačových her a animovaných filmů. Úkolem práce bylo vytvořiť 3D model v grafickém open-source ...
  • Mobilní agenti v bezdrátových senzorových sítích 

    Spáčil, Pavel
    Cílem této práce je popsat návrh platformy a implementaci interpretu pro mobilní agenty v bezdrátových senzorových sítích. Čtenář se seznámí jak s teoretickou, tak i praktickou stránkou věci - nabude informace o jednoduchém ...
  • Model Cisco směrovače v simulačním nástroji OMNeT++ 

    Sivák, Vladimír
    V této bakalářské práci se zabýváme simulováním počítačových sítí v simulačním nástroji OMNeT++ s využitím rozšíření INET Framework. Pro INET Framework vytváříme nový modul, který bude v sobě obsahovat základní funkcionalitu ...
  • Modelovací plugin pro Blender 

    Černák, Michal
    Tato práce se zabývá automatizovaným generováním modelů stromů v prostředí open-source 3D modelovacího a animačního nástroje Blender. Program byl vytvořen v rozhraní pro programování aplikací Blenderu v jazyce Python. Práce ...
  • Modelování a simulace návrhových vzorů směrování v počítačových sítích 

    Rybová, Veronika
    Tato bakalářská práce se zabývá modelováním a simulací sítí v nástrojích Packet Tracer a OMNeT++. Modely sítí jsou vytvořeny podle návrhových vzorů firmy Cisco a zaměřují se na směrovací protokoly RIP, OSPF a redistribuci. ...
  • Modelování směrovacích protokolů OSPF v simulátoru OMNeT++ 

    Danko, Martin
    Open Shortest Path First (OSPF) je dynamický, hierarchický směrovací protokol navrhnutý pro podporu směrovaní v sítích TCP/IP. Je tu potřeba pro rozsáhlé simulace protokolu OSPF, aby bylo možné lépe porozumět jeho dynamice. ...
  • Modely umělého života 

    Ďuričeková, Daniela
    Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci simulátoru umělého života. Práce je rozdělena do čtyř částí. Cílem první části je seznámení s oblastí umělého života a základní terminologií. Druhá část se věnuje vybraným ...
  • Moderní technologie pro vývoj J2EE aplikací 

    Ondrušek, Libor
    Tato bakalářská práce by měla jednoduchým způsobem ukázat využitelnost moderních technologií pro vývoj rozsáhlých podnikových aplikací a názorným způsobem přiblížit vývoj takovýchto aplikací na praktickém příkladu. Jádrem ...
  • Modul do prohlížeče přednášek pro opravování výstupu rozpoznávače uživatelem 

    Srb, Pavel
    Jádrem práce je rozšíření prohlížeče o funkci opravy přepisů z rozpoznávače uživatelem, včetně vytvoření serveru, který přepisy skladuje a umožňuje jejich sdílení. V úvodu je zmíněna motivace pro práci s multimédii ve ...
  • Modul pro dolování z dat 

    Petrlík, Jiří
    Obsahem této bakalářské práce je seznámení s problematikou dolovaní z dat. Zaměřuji se především na problematiku klasifikace pomocí neuronových sítí. Proto zde popisuji některé základní algoritmy pro učení neuronových sítí. ...
  • Modul pro výpočet mezd 

    Pospíšil, Tomáš
    V této práci je popsán návrh informačního systému pro výpočet mezd, implementace tohoto modulu a ověření správnosti výsledků. Využívá možností .NET architektury pro informační systém zpracovávající mzdy. Dále je naznačeno ...
  • Modulový redakční systém s využitím technologie AJAX 

    Machourek, Pavel
    Tato práce se zabývá popisem redakčních systémů a jejich možnostmi. Představeny jsou všechny důležité technologie, které se v redakčních systémech běžně používají jako PHP, ASP.NET, Java, AJAX a jiné. Popsána je rovněž ...
  • Modulový redakční systém s využitím technologie AJAX 

    Hlavička, Jan
    Práce je rozdělena do dvou částí. První diskutuje o webových technologií používaných v dnešní době a webových standardech. Podrobněji se zaměřuje na technologii Ajax a její využití. V druhé části se práce věnuje analýze, ...