Now showing items 290-309 of 351

  • Učební program - rovinná geometrie a streometrie 

    Straka, Tomáš
    Tento dokument popisuje způsob, jakým byl vytvořen prezentační sotfware matematiky pro základní školy. Tento program by měl pomoci pedagogovi při výkladu učiva a studentovi může tento nástroj pomoci pro pochopení látky. ...
  • Umělá inteligence v moderních počítačových hrách 

    Pavliska, Jiří
    Obsahem této bakalářské práce je návrh umělé inteligence pro moderní počítačovou hru. Snažím se seznámit čtenáře se samotným pojmem umělá inteligence. Uvádím popis prvků a technik používaných při tvorbě chování postav ...
  • Univerzální cizojazyčný slovník 

    Grim, Ondřej
    Tato bakalářské práce se zabývá návrhem a implementací univerzálního cizojazyčného slovníku - to znamená aplikace, která umožní překlad mezi dvěma libovolnými jazyky, které se nacházejí v přiložené databázi. Seznamuje ...
  • Univerzální grafický editor obrazovek pro LCD zařízení 

    Šmejdíř, Radek
    Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit pro firmu Honeywell univerzální grafický editor obrazovek pro LCD zařízení. Tento editor je jedním modulem z celé aplikace, která slouží k automatizovanému testování termostatů a ...
  • Určení směru pohledu 

    Javorka, Marián
    Bakalářská práce se věnuje detekci tváře a hlavních tvářových bodů a následnému vyhodnocení směru pohledu z videa snímaného webkamerou, nebo z uloženého video souboru na disku. Vypočítaný směr pohledu se zobrazí přímo na ...
  • User Mobile Application with Location-Sensing Aspects 

    Marcely, Peter
    This Bachelor's Thesis was performed during a study stay at the University of Crete, Greece. It deals with analysis, design and implementation of network application written in Java. User's front-end of this application, ...
  • Uživatelské rozhraní pro evidenci a řízení návštěv 

    Nosek, Petr
    Tato bakalářská práce obsahuje popis návrhu a implementace elektronického uživatelského rozhraní pro evidenci a řízení návštěv. V této eletronické evidenci jsou zaznamenávány informace o příchozích návštěvách a přidělených ...
  • Útoky v síťovém prostředí s využitím programovatelného bezdrátového směrovače 

    Štrbian, Jaroslav
    Cílem této práce byl návrh a realizace "man-in-the-middle" útoku v síťovém prostředí. Útok byl zaměřený na SSL protokol za účelem získání přihlašovacích údajů klienta. Při práci byl použit bezdrátový směrovač s linuxovou ...
  • Vektorový editor japonských znaků kanji 

    Pazdírková, Linda
    Práce se zabývá rozborem japonských znaků kanji a tahů, z nichž se skládají. Navrhuje možnost jejich zápisu do struktur pomocí implementovaného vektorového editoru a zkoušení uživatele pomocí překreslování znaku z předlohy.
  • Verifikace generického propojovacího systému pro FPGA 

    Bartoš, Václav
    Tato práce se zabývá návrhem, implementací a provedením simulační verifikace generického propojovacího systému pro čipy FPGA. Tento systém je součástí platformy NetCOPE vyvíjené v projektu Liberouter, v rámci něhož vznikla ...
  • Verifikace nástrojů pro protokol FrameLink v SystemVerilogu 

    Santa, Marek
    Vyhnout se chybám při vývoji číslicových systémů je téměř nemožné. Přitom brzké odhalení takových chyb pomáha šetřit čas i peníze. Tato práce se zabývá funkční verifikací různých nástrojů na spracování dat. Nejdřív jsou ...
  • Vertex/Pixel shadery v realtime renderingu 

    Ligmajer, Jiří
    Moje bakalářská práce se zabývá vertex a pixel shadery. Jejich vznikem, jak fungují a jakým programovacím jazykem se dají implementovat. Součástí této práce je i tutoriál, který popisuje teorii a implementaci tří mnou ...
  • Vestavěný test sondy FlowMon 

    Ivančo, Daniel
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat autotest sondy FlowMon, monitorující síťový provoz na základě IP toků, která byla vyvinuta během projektu Liberouter. Práce se věnuje teorii testování a kategoriím testů, které ...
  • Vestavěný test sondy FlowMon 

    Kříž, Blažej
    Tato práce se zabývá vývojem vestavěného testu sondy FlowMon, což je zařízení pro monitorování síťového provozu na bázi IP toků. V úvodní části jsou shrnuty související pojmy, popsána technologie NetFlow a sonda FlowMon. ...
  • Virtuální rýsovací plocha 

    Smyček, Libor
    Tato práce se zabývá způsoby zpracování grafické informace s ohledem na využití v rýsovací aplikaci. Dále definuje předpisy platné pro práci s geometrickými primitivy v rovině. Druhá část práce obsahuje návrch a implementaci ...
  • Vizualizace hledání cesty pro robota 

    Roubalík, Zbyněk
    Tato práce se zabývá hledáním cesty robota za pomocí Bug algoritmů a Potenciálových polí. Jsou zde popsány jednotlivé Bug algoritmy, je zde vysvětlen princip Potenciálových polí a způsob hledání cesty v těchto polích. ...
  • Vizualizace plánování cesty 

    Vozák, Petr
    Tato bakalářská práce pojednává o pravděpodobnostních algoritmech pro hledání cesty holonomického (hlavně robota typu auto) a pružného robota. Obsahuje stručný teoretický popis pravděpodobnostních algoritmů včetně diskuze ...
  • Vizualizace práce konečných automatů, zásobníkových automatů a Turingova stroje 

    Syrový, Ondřej
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro demonstraci činnosti konečných automatů, zásobníkových automatů a Turingova stroje. Teoretická část práce se zabývá teorií formálních jazyků, gramatik a automatů. ...
  • Vícejazyčný fakturační systém malé firmy 

    Bondra, Ivan
    Cieľom tejto bakalárskej práce ja navrhnúť a implementovať viacjazyčný fakturačný systém určený pre malé firmy alebo živnostníkov. Systém by mal umožňovať efektívnu evidenciu fakturačných dokladov s nadväznosťou na skladové ...
  • Vybraná rozšíření algebraického systému Octave 

    Salač, Radek
    Práce se zabývá problematikou řešení soustavy lineárních rovnic v prostředí číslicového počítače. Popisuje základní používané algoritmy s důrazem na jejich silné a slabé stránky. Věnuje se obecným problémům jako je časová ...