Browsing 2009 by Author "Bartoň, Radek"
Now showing items 1-5 of 5
-
Aplikace procházení rozsáhlou 3D krajinou
Panáček, PetrV oblasti počítačové grafiky se často setkáváme s vykreslováním velmi rozsáhlé krajiny. I přes výkony dnešních počítačů se jedná o velmi náročné výpočty. Jsou proto vyvíjeny algoritmy, které snižují úroveň detailu a ... -
Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko
Krátký, PavelOpenmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této ... -
Realistické zobrazení 3D krajiny
Wilczák, MartinTato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou ... -
Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách
Jozefov, DavidTato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. ... -
Výukový program pro demonstraci principu spline křivek
Krbyla, SlavomírBakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou výkového programu pre demonaštráciu spline kriviek. Program založený na frameworku Qt v programovacom jazyku C++ dáva užívateľovy možnosť vyskúšat' si zadávanie niektorých ...