Now showing items 1-5 of 5

  • Aplikace procházení rozsáhlou 3D krajinou 

    Panáček, Petr
    V oblasti počítačové grafiky se často setkáváme s vykreslováním velmi rozsáhlé krajiny. I přes výkony dnešních počítačů se jedná o velmi náročné výpočty. Jsou proto vyvíjeny algoritmy, které snižují úroveň detailu a ...
  • Implementace poštovního klienta pro mobilní platformu OpenMoko 

    Krátký, Pavel
    Openmoko je revoluční mobilní linuxová platforma s rozšiřující se vývojářskou komunitou. Cílem práce je vytvořit uživatelsky přívětivého poštovního klienta v jazyce Java a analyzovat problematiku vývoje aplikací na této ...
  • Realistické zobrazení 3D krajiny 

    Wilczák, Martin
    Tato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou ...
  • Realistické zobrazení krajiny v počítačových hrách 

    Jozefov, David
    Tato bakalářská práce se zabývá základy vykreslování krajiny v počítačových hrách. Vysvětluje základní principy tvorby počítačové grafiky a jednotlivě implementaci tří částí krajiny - terénu, vodní hladiny a oblohy. ...
  • Výukový program pro demonstraci principu spline křivek 

    Krbyla, Slavomír
    Bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou výkového programu pre demonaštráciu spline kriviek. Program založený na frameworku Qt v programovacom jazyku C++ dáva užívateľovy možnosť vyskúšat' si zadávanie niektorých ...