• Inteligentní pasivní klient pro hudební přehrávací server MPD 

    Winkler, Tomáš
    Hudba je nedílnou součástí našich životů již od nepaměti. K umocnění prožitku z poslechu hudby je vhodné kromě sluchu zapojit i ostatní smysly. V této práci si kladu za cíl vhodně rozšířit možnosti existujících klientů pro ...
  • Webová aplikace pro organizaci vědeckých článků s možností vyhledání jejich citací 

    Melkes, Miloslav
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením webové aplikace pro správu vědeckých článku s vyhledáváním citací na webových portálech vědeckých článků. Ve výsledné webové aplikaci si uživatelé spravují svoji knihovnu dokumentů ...
  • Síťová hra v Nokia Qt SDK 

    Pramuka, Tomáš
    Práce se zaobírá návrhem aplikace, síťové hry v Nokia Qt SDK pro mobilní zařízení Nokia N900. Aplikace umožňuje hrát hru dvěma hráčům proti sobě v reálném čase. Práce obsahuje informace o mobilním zařízení Nokia N900, o ...
  • Hra pro více hráčů s využitím HTML5 

    Jahoda, Vojtěch
    Tato bakalářská práce zkoumá možnosti HTML5 v oblasti vytváření her pro více hráčů hratelných po síti bez použití dodatečných zásuvných modulů prohlížeče. Cílem bylo vtvořit lokálně i po sítí hratelnou hru FuryLights, a ...
  • Nástroj pro zpracování kontaktů na platformě Android 

    Kasala, Viliam
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje, který je schopen na / z paměťové karty importovat, exportovat a synchronizovat údaje o kontaktech uložených v nativním programu systému Android. Nástroj ...
  • Automatické generování výškové mapy z GPS záznamů 

    Dušek, Jan
    Tato práce se zabývá automatickým generováním výškové mapy z GPS záznamů. Je používána metoda interpolace do pravidelné mřížky, konkrétně je používána Clough-Tocher metoda pro vygenerování hladkého C^1 povrchu. V rámci ...
  • Čtečka Braillova písma 

    Mezírka, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou převodu naskenovaného Braillova dokumentu na text. Nejprve se zaměřuje na samotné Braillovo písmo a princip skenerů. Dále představuje návrh možného způsobu rozpoznávání Braillových ...
  • Generování procedurálních textur v shaderu 

    Veverka, Pavel
    Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí ...
  • Webová demonstrace lineární filtrace 

    Novotný, Ondřej
    Cílem této práce je vytvořit demonstrační aplikaci diskrétní lineární filtrace. V úvodní části je shrnuta teorie digitální filtrace a návrhu digitálních filtrů. V následující kapitole jsou obsažena existující řešení. ...
  • Grafický nástroj pro generování paketů 

    Mareš, Martin
    Tato práce se zabývá problematikou generátorů síťových paketů. První část je věnována teorii komunikace v počítačových sítích z pohledu architektury TCP/IP. Druhá část je věnována výsledkům rešerše aktuálně dostupných ...
  • HAM staniční deník pro Linux 

    Kaluža, Jan
    Cílem této bakalářské práce je návrh a implementace software realizujícího staniční deník amatérské radiokomunikační služby. Po stručném úvodu do problematiky následuje popis existujících softwarových řešení staničních ...
  • Elektronická šachovnice na FITKitu 

    Kubín, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. ...
  • Samočinné monitorování pohybu osob za účelem stanovení a vyhodnocení variant opatření vedoucích k energetickým úsporám 

    Malinowski, Radim
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout zařízení, které bude schopno monitorovat a zaznamenávat pohyb osob v určitém prostoru budovy za účelem pozdějšího vyhodnocení její energetické efektivity. Součástí této práce je ...
  • Modul pro Orchard CMS 

    Mecháček, Ondrej
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového modulu pro Orchard CMS. Nový modul vychází z původního modulu Media pro správu souborů, který podporuje jenom velmi omezené množství typů souborů. Dílo bylo vytvořeno ...
  • Inteligentní řízení světelné signalizace 

    Skoták, Miloš
    V této práci rozebereme multiagentním systémem pro ovládání světelné signalizace. Pro vytvoření reálných situací byl implementován simulátor dopravní situace v jazyce Java, který je založen na celulárním automatu. V ...
  • Využití víceúrovňových asociačních pravidel v internetovém obchodu 

    Králík, Michael
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací kompletního informačního systému pro potřeby elektronického obchodu, v jehož prostředí bude využito víceúrovňových asociačních pravidel pro dolování dat. Informační ...
  • Zadní část zpětného překladače produkující kód v jazyce C 

    Urban, Martin
    Práce popisuje implementaci zadní části zpětného překladače produkujícího kód v jazyce C. Obsahuje základní informace o principech a využití reverzního inženýrství v oblasti informačních technologií i mimo něj. Hlavním ...
  • PHP framework pro tvorbu jednoduchých informačních systémů 

    Ludwig, Jakub
    Tato bakalářská práce popisuje a dokumentuje vývoj frameworku pro tvorbu jednoduchých informačních systému a v něm nové verze informačního systému Studentské Unie FIT VUT v Brně. Práce obsahuje popis jednotlivých etap ...
  • Peephole optimalizátor pro konfigurovatelné architektury procesorů 

    Ministr, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením peephole optimalizátoru pro překladač programovacího jazyka C. Práce se skládá ze studie optimalizační techniky zvané peephole optimalizace. Hlavní částí práce je návrh procesu ...
  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Švec, Ján
    Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající ...