Now showing items 1-20 of 287

  • Framework pro částečnou dynamickou rekonfiguraci FPGA Virtex-5 

    Raček, Jakub
    Práce se zabývá návrhem a implementací frameworku částečné dynamické rekonfigurace pro FPGA architekturu Virtex-5.  Framework má usnadnit tvorbu aplikací s hardwarovými akcelerátory využívajících částečnou dynamickou ...
  • Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion 

    Staurovský, Maroš
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované ...
  • Vytvoření znalostní báze entit z české Wikipedie 

    Sychra, Martin
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat systém pro automatickou extrakci pojmenovaných entit z textů české Wikipedie, vytvořit znalostní báze těchto entit a vyhodnotit úspěšnost a výsledky vytvořeného systému. První ...
  • Monitorování provozu Radius pomocí IPFIX 

    Vyskočil, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá monitorováním provozu RADIUS v počítačové síti za pomocí použití technologie IPFIX. Na základě získaných znalostí o provozu RADIUS a možnostech protokolu IPFIX vznikl vstupní plugin pro sondu ...
  • Řešitel logické hry pro Android 

    Urbánek, Dan
    Tato práce řeší návrh a implementaci aplikace pro mobilní platformu Android. Aplikace načte vstupní fotografii, vyhledá na ní zadání logické hry Light Up (Akari) a následně toto zadání vyřeší. V práci je krátce popsáno ...
  • Studie uživatelského rozhraní pro zadávání jídel 

    Kratochvílová, Marie
    Tato práce dokumentuje vývoj aplikace pro jednoduchý a intuitivní výběr a zadávání jídel. Práce přibližuje jednotlivé etapy vývoje aplikace od analýzy existujících aplikací, přes specifikaci požadavků potencionálních ...
  • Testování zranitelností webových aplikací 

    Bendík, Lukáš
    Cílem práce je poskytnout přehled nejčastěji se vyskytujících zranitelností webových aplikací a postupy, které se používají při jejich testování. Při každé zranitelnosti je uveden její popis, názornej příklad a způsob ...
  • Systém pro správu sbírek fotografií 

    Marcelyová, Andrea
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací vybrané sady funkcí pro správu fotografií. Je zde popsán vývoj klasických fotografií, reprezentace digitálního obrazu, možnosti úpravy digitálních fotografií, metadata ...
  • Komponenta Java Swing řízená pomocí CSS 

    Hvězda, Matěj
    Tato práce je zaměřená na vytvoření komponenty Java Swing, která zobrazí obsah HTML dokumentu na základě kaskádových stylů (CSS). Důvod k vytvoření takové komponenty je umožnění vývojářům tvořit uživatelské rozhraní ...
  • Řízení robotického vozítka pomocí mobilního zařízení 

    Kajzar, Aleš
    Cílem této práce je představit robotické vozítko SRV-1 Blackfin a možnosti komunikace vozítka s mobilním zařízením s operačním systémem Android. Praktická práce se skládá z vytvoření Android knihovny a ukázkové aplikace, ...
  • Informační systém na chytrém telefonu pro učitele 

    Šimša, Vojtěch
    Cílem této bakalářské práce je vytvořit informační systém pro učitele efektivně použitelný na mobilních zařízeních. Návrh umožňuje využití na základních a středních školách, zohledněna je rozdílnost požadavků různých stupňů ...
  • Metody synchronizace uživatelské databáze v prostředí zařízení s iOS 

    Matěj, Kryštof
    Cílem této práce je ověřit funkčnost synchronizace objektových databází přes CoreData a Datastore. Ověření funkčnosti synchronizace objektových databázi jsem provedl pomocí dvou zařízení a experimentálního serveru. V ...
  • Počítačová optimalizace a vizualizace výrobních rozvrhů 

    Halčin, Marián
    Bakalářská práce se zabývá tématem rozvrhování výrobních operací při omezených zdrojích . Problém je formálně popsán matematickym modelem s názvem Resource Constrained Project Scheduling Problem. Podle tohoto modelu byl ...
  • Akcelerace komprese dat v prostředí paralelních architektur 

    Juránek, Luboš
    Tato bakalářská práce se zabývá využitím paralelních architektur, zejména GPU, pro akceleraci vybraných bezeztrátových komprimačních algoritmů, založených na statistické metodě, a transformací, měnící entropii vstupních ...
  • Business Cards Generator 

    Krippel, Martin
    Vizitky jsou i dnes důležitou součástí komunikace. Použití vizitky je jednoduchý způsob pro sdílení základních kontaktních informací. V této práci jsou popsané základní vlastnosti vizitek. Dále se práce zabývá tvorbou ...
  • Strukturování kódu v zadní části zpětného překladače 

    Hrbek, David
    Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat algoritmus pro strukturování kódu v zadní části zpětného překladače projektu Lissom. Zabývá se problémem eliminace nepřímých skoků (branch/goto) z nízkoúrovňového kódu s ...
  • Vizualizace síťového provozu 

    Matoušek, Martin
    Bakalářská práce se zabývá vizualizací síťového provozu z NetFlow dat. V teoretické části je popsána technologie NetFlow, která se používá pro monitorování počítačové sítě. Dále je nastíněna teorie výpočtu rozložení grafu. ...
  • Virtual Textures 

    Biberle, Zdeněk
    Tato práce pojednává o technice známé jako Virtuální texturování či Megatexture. Popisuje způsoby implementace této techniky na běžně dostupném grafickém hardwaru. Popisuje také programovou knihovnu VortexVT, která byla ...
  • Centralizace správy bezpečnostních politik v Javě 

    Kalina, Jan
    WildFly je platformou pro distribuované prostředí splňující specifikaci Java Enterprise Edition. Tato práce se zabývá možnostmi centrální správy bezpečnostních politik v tomto prostředí. Bezpečnostní politika je sada ...
  • ChatBot založený na jazykovém modelování 

    Plaga, Michal
    Práce se zabývá chatbotem založeným na jazykovém modelování. Hlavním cílem práce je implementace chatbota komunikujícího na sociálních sítích. Porovnání chatbota s již existujícími chatboty. A využití jazykového modelování ...