Recent Submissions

  • Klient/server aplikace hry mariáš 

    Fabian, Jaroslav
    Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry Mariáš. Hra je určená pro tři až čtyři hráče, kteří ji hrají přes počítačovou síť prostřednictvím protokolu TCP/IP. Hra je vytvořená pro systémy Microsoft Windows ...
  • Klasifikace objektů v obraze podle textury 

    Wozniak, Jan
    Práce se zabývá analýzou texturních příznaků a klasi fikací známých objektů. Poskytuje základní přehled běžně používaných texturních příznaků a principů jejich klasi fikace, přičemž užší pozornost je věnována extrakci local ...
  • Plánovač událostí založený na poloze pro N900 

    Aron, Lukáš
    Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro mobilní zařízení Nokia N900, která umožňuje naplánovaní sady činností vykonávaných v předem definovaných oblastech. Tyto oblasti či konkrétní pozice definuje uživatel dle souřadnic ...
  • Čtečka Braillova písma 

    Fabík, Jiří
    Tato práce je zaměřena na počítačové zpracování obrazu, konkrétně naskenovaných Braillských dokumentů. Jde o techniku vyhledávání Braillských znaků (bodového písma), rozpoznání a následné převedení na běžný text. Tečky, ...
  • Dálkové řízení domácích spotřebičů 

    Polgár, Václav
    Tato práce se zabývá návrhem a realizací systému pro dálkové řízení domácích spotřebičů. Výsledný systém zahrnuje jednoduchou ovládací aplikaci, která pomocí bezdrátové technologie Bluetooth komunikuje s hardwarovou částí ...
  • Knihovna algoritmů pro šifrování textu 

    Mikulka, Jiří
    Tato práce podává přehled historických i moderních metod a postupů využívaných v kryptografii. Popisuje a zhodnocuje šifry, které byly používány od samotných počátků šifrování informací až po šifry používané v dnešní době. ...
  • Nástroj na testovaní bezpečnosti bezdrátových sítí 

    Gancarčík, Lukáš
    Tato práce se zabývá problematikou zabezpečení bezdrátových sítí, současnými možnostmi ochrany těchto sítí a implementaci nástroje na jejich testování. Pojednává také o využití technologie nVidia CUDA k akceleraci paralelních ...
  • Tvorba hudby pomocí celulárních automatů 

    Novotný, Pavel
    Tato práce se zabývá využitím celulárních automatů v oblasti algoritmické kompozice hudby. Text práce obsahuje stručný přehled problematiky algoritmické kompozice s využitím celulárních automatů a popisuje návrh a implementaci ...
  • Grafická knihovna pro dotykový LCD 

    Nožička, Tomáš
    Tato práce se zabývá grafickou knihovnu pro přídavný modul s dotykovým LCD k výukovému kitu s MCU MC9S08JM60 od firmy Freescale. Práce popisuje použitý mikrokotrolér, různé varianty komunikace s řadičem displeje a technologie ...
  • Grafický simulátor střeleckých úloh 

    Sabela, Otmar
    V této práci je popsán vývoj systému grafického simulátoru střeleckých úloh. Jeho úkolem je zobrazit střeleckou scénu, vyhodnotit účinek a zobrazit výsledky vedené střelby. Součástí systému je také editor střeleckých úloh. ...
  • Detekce a rozpoznání SPZ automobilů 

    Kovaříček, Roman
    Tato bakalářská práce se zabývá nalezením státní poznávací značky v obraze a jejím rozpoznáním. Dále v krátkosti popisuje historii státních poznávacích značek. Také se věnuje současnému stavu poznávacích značek a jejich ...
  • Implementation of a Pick and Place Machine in a Siemens S7 Program Language 

    Mareček, Jakub
    Tato práce se zabývá návrhem metody, jak řídit SIMATIC S5 zařízení pomocí o generaci novějšího SIMATIC S7 PLC prostřednictvím PROFIBUS sběrnice, doplněného o dotykový panel SIMATIC TP177b DP/PN. Pro komunikaci s S5 zařízením ...
  • Bezeztrátová komprese obrazu 

    Komjáthy, Gergely
    Tato práce se zabývá bezeztrátovou kompresí obrazu. Jsou zde uvedeny některé barevné modely, vhodné pro bezeztrátovou kompresi, a vzorce použité pro převody mezi nimi a RGB modelem. Dále práce pojednává o prediktorech a ...
  • Ochrana softwaru pro Linux proti zpětnému inženýrství 

    Korec, Tomáš
    Táto práce se zabývá implementací ochrany softwaru před reverzním inženýrstvím pro Linux v rámci projektu Lissom. Ochrana se skládá ze tří úrovní. První úroveň tvoří metody detekující nástroje, které umožňují aplikaci metod ...
  • Modulární generátor webových stránek 

    Vlasák, Jan
    Tato práce popisuje současné způsoby vytváření webových stránek a nástroje potřebné k jejich vytvoření. Práce také implementuje nový nástroj - editor webových stránek s vizuálním návrhářem, který je na rozdíl od ostatních ...
  • Nástroj pro testování souborů náhodných čísel 

    Lipták, Juraj
    Tato práce se zabývá možností modelování stochastických procesů. Prvky systému se zdrojem náhodnosti lze v některých případech reprezentovat pomocí rozdělení pravděpodobnosti. Čtenář bude obeznámen s metodami statistické ...
  • Tréninkový deník pro mobilní telefon s GPS 

    Syrůček, Marcel
    Bakalářská práce se zabývá vytvořením aplikace, která bude sloužit jako tréninkový deník pro mobilní platformu Android s využitím technologie GPS. Hlavním úkolem tohoto programu je zaznamenat absolvovanou trasu při jakémkoliv ...
  • Enterprise nasazení platformy OSGi 

    Pech, David
    Práce se zabývá problematikou technologie OSGi, která nabízí odlišný přístup k modularitě jazyka Java. Vývoj modularity jazyka je dán do souvislosti s novou technologií. Práce rozebírá praktické aspekty OSGi přístupu od ...
  • Semi-analytické výpočty určitých integrálů 

    Veigend, Petr
    Tato bakalářkská práce se zabývá semi-analytickým řešením určitých integrálů. Obsahuje matematickou definici určitého integrálu a zároveň také definice a příklady použití metod, kterými můžeme určité integrály řešit ...
  • Optimalizované sledování paprsku 

    Trojan, Martin
    Tato práce se zabývá optimalizačními algoritmy, které se snaží zefektivnit a zrychlit metodu sledování paprsku. Je zde řešeno několik akceleračních struktur a metoda pro snížení náročnosti výpočtu průsečíku se složitými ...

View more