• Vizualizace výškového profilu a informací o projeté trase 

    Kolčárek, Michal
    Cílem této práce bylo vytvořit komplexní program pro správu geografických dat získaných pomocí GPS přijímače s grafickým uživatelským rozhraním. Výsledná aplikace umožňuje zobrazení údajů o trasách, jejich zobrazení v mapě ...
  • Difuzní evoluční algoritmus 

    Žundálek, Zbyněk
    Tato bakalářská práce se zabývá paralelizací difuzních evolučních algoritmů pomocí knihovny OpenMP. Náplní teoretické části práce je stručný úvod do problematiky evolučních a genetických algoritmů následovaný popisem ...
  • Lehce rozšiřitelný grafový editor 

    Sysel, František
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací editoru grafů. Důraz je kladen na rozdělení celé aplikace do samostatných modulů, které je možno nahradit jinými moduly, či rozšířit aplikaci o nové moduly a tím doplnit ...
  • Perfektní hašování v FPGA 

    Matušová, Lucie
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací perfektního hašování do FPGA pomocí metody FCH. Metoda vyniká paměťovou složitostí 2.6 bitů na klíč. Pro účely referenční implementace byla použita knihovna CMPH. Funkčnost ...
  • Generátor křížovek 

    Pohner, Martin
    Tato bakalářská práce řeší vývoj webové aplikace pro generování švédských křížovek. Je zde popsána a vysvětlena technologie Silverlight od firmy Microsoft, ve které je aplikace vyvíjena, návrh uživatelského rozhraní a ...
  • Přehrávač zvukových souborů pro automobil 

    Gazdík, Marcel
    Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s komprimovaným formátem zvuku, jakým je kupříkladu MP3, AAC či OGG Vorbis. Pak také s návrhem jednoduchého přehrávače, jež je koncipován jako rozšiřující modul ke ...
  • Knihovna algoritmů pro šifrování textu 

    Mikulka, Jiří
    Tato práce podává přehled historických i moderních metod a postupů využívaných v kryptografii. Popisuje a zhodnocuje šifry, které byly používány od samotných počátků šifrování informací až po šifry používané v dnešní době. ...
  • Enterprise nasazení platformy OSGi 

    Pech, David
    Práce se zabývá problematikou technologie OSGi, která nabízí odlišný přístup k modularitě jazyka Java. Vývoj modularity jazyka je dán do souvislosti s novou technologií. Práce rozebírá praktické aspekty OSGi přístupu od ...
  • Nástroj pro testování souborů náhodných čísel 

    Lipták, Juraj
    Tato práce se zabývá možností modelování stochastických procesů. Prvky systému se zdrojem náhodnosti lze v některých případech reprezentovat pomocí rozdělení pravděpodobnosti. Čtenář bude obeznámen s metodami statistické ...
  • Plánovač událostí založený na poloze pro N900 

    Aron, Lukáš
    Tato práce se zabývá návrhem aplikace pro mobilní zařízení Nokia N900, která umožňuje naplánovaní sady činností vykonávaných v předem definovaných oblastech. Tyto oblasti či konkrétní pozice definuje uživatel dle souřadnic ...
  • Grafický simulátor střeleckých úloh 

    Sabela, Otmar
    V této práci je popsán vývoj systému grafického simulátoru střeleckých úloh. Jeho úkolem je zobrazit střeleckou scénu, vyhodnotit účinek a zobrazit výsledky vedené střelby. Součástí systému je také editor střeleckých úloh. ...
  • Tvorba hudby pomocí celulárních automatů 

    Novotný, Pavel
    Tato práce se zabývá využitím celulárních automatů v oblasti algoritmické kompozice hudby. Text práce obsahuje stručný přehled problematiky algoritmické kompozice s využitím celulárních automatů a popisuje návrh a implementaci ...
  • Klient/server aplikace hry mariáš 

    Fabian, Jaroslav
    Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci karetní hry Mariáš. Hra je určená pro tři až čtyři hráče, kteří ji hrají přes počítačovou síť prostřednictvím protokolu TCP/IP. Hra je vytvořená pro systémy Microsoft Windows ...
  • Grafická knihovna pro dotykový LCD 

    Nožička, Tomáš
    Tato práce se zabývá grafickou knihovnu pro přídavný modul s dotykovým LCD k výukovému kitu s MCU MC9S08JM60 od firmy Freescale. Práce popisuje použitý mikrokotrolér, různé varianty komunikace s řadičem displeje a technologie ...
  • Rozhodování uživatelů a paradox volby v prostředí WWW 

    Smolík, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou teorie rozhodování uživatelů v prostředí WWW. Proto je v ní rozebrána teorie zabývající se jevy jako paradox volby, kde se poté zaměřuje především na pojem použitelnosti aplikací. ...
  • Síťová hra typu dáma 

    Semerád, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá deskovou hrou dáma. Shrnuje její historii a hry, ze kterých se vyvinula do podoby, jakou známe dnes. Práce probírá jednotlivé verze pravidel, které se po světě hrají. Dále se zabývá rozborem ...
  • Počítání lidí na lávce FITu kamerou 

    Maliňák, Václav
    Práce se věnuje počítání osob ve video sekvencích. Jsou popsány principy a základní metody detekce pohybujících se objektů ve videu. Zmíněny jsou metody LBP, optický tok, jasové histogramy a do hloubky je probrána metoda ...
  • Adaptivní RSS čtečka 

    Luža, Jindřich
    Práce se zabývá možností obohacením běžné RSS čtečky o~rozšíření umožnující uživateli jednodušeji filtrovat RSS záznamy na základě jejich zařazení do skupin podle obsahu jejich textu. Jsou zde probrány problémy které ...
  • Automatická tvorba titulků k filmu rozpoznávačem řeči 

    Csintalan, György
    Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro automatickou tvorbu titulků k filmům pomocí BSAPI (Brno Speech Application Interface). V úvodní části, je čtenář uveden do problematiky a jsou naznačeny cíle práce. Následuje ...