Vývoj "Indie Game"
Indie Game Development
Author
Advisor
Kajan, RudolfReferee
Šolony, MarekGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá vývojem indie game - tedy nezávislé vyvinuté hry. Popisuje důležité momenty v historii počítačových her. Objasňuje pojmy jako zlatý věk videoher a krach herního průmyslu roku 1983. Dále vysvětluje historii a vznik fenoménu indie game . Stručně popisuje některé rozdíly při vývoji nezávislé a komerční hry. V další části uvádí hlavní rysy některých z herních enginů a nástrojů, které lze použít pro tvorbu indie games . Nakonec popisuje návrh a implementaci jednoduchého herního enginu a hry na něm postavené. This master's thesis deals with development of indie game - independently-developed game. It describes important moments in computer games history. It clarifies terms like golden age of video arcade games and video game crash of 1983. Further it explains history and origin of indie game phenomenon. It describes some of the differences between independent and commercial game development. In next chapter it presents some game engines which are suitable for independent game development. And in the last chapter it describes the design and implementation of game engine and game running on it.
Keywords
historie videoher, indie game, vývoj počítačových her, zlatá věk videoher, krach herního průmyslu v roce 1983, unreal engine, torque engine, xna, real-time strategy, video games history, indie game, computer games development, golden age of video arcade games, video game crash of 1983, unreal engine, torque engine, xna, real-time strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Počítačová grafika a multimédiaComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (místopředseda) doc. Dr. Ing. Jan Černocký (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) prof. RNDr. Josef Šlapal, CSc. (člen) prof. Ing. Tomáš Vojnar, Ph.D. (člen)Date of defence
2011-06-17Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm A. Otázky u obhajoby: Aké úpravy by bolo potrebné spraviť aby sme mohli tento herný engine spustiť na platforme XBOX 360?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52759Source
ZACHARIÁŠ, M. Vývoj "Indie Game" [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2011.Collections
- 2011 [229]