Animace v 3D Studiu
Animation in 3D Studio
Author
Advisor
Přibyl, JaroslavReferee
Žák, PavelGrade
BAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v programu 3D Studio Max za pomoci některých technik popsaných v teoretické části. The goal of this project is to inform readers about options of character animation. In theoretical part we discuss key-frame animation, forward and inverse kinematics and also the ragdoll technique. The aim of this work is to create a complex animation using 3D Studio Max with some of previously mentioned techniques.
Keywords
animace, animace postavy, 3D Studio Max, snímková animace, kinematika, ragdoll, mode-lování, kostra, biped, interpolace klíčových snímků, animation, character animation, 3D Studio Max, key-frame animation, kinematics, ragdoll, modeling, skeleton, biped, key-frame interpolationLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
Date of defence
2009-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/52838Source
ČERNÝ, M. Animace v 3D Studiu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2009.Collections
- 2009 [366]