Zobrazování "nízké" vegetace v 3D prostoru
Rendering "Small" Plants in 3D Space
Author
Advisor
Herout, AdamReferee
Přibyl, JaroslavGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zabývá zobrazováním nízké vegetace ve 3D prostoru v reálném čase. Nízkou vegetací se myslí tráva a keře. Nejdříve se podívá na již existující implementace vegetace ve 3D hrách, kde se prozkoumají vlastnosti pozorovatelné při samotném hraní a dojde k hodnocení vizuální kvality. Poté následuje návrh postupu při řešení této problematiky a popis implementace. V závěrečné části se shrnou dosažené výsledky. This masters thesis deals with a real-time low vegetation rendering in 3D space. The low vegetation means grass and shrub. At first it looks on a implementation of vegetation in a 3D games that already exist and there investigate characteristics notable while playing and after that it comes to a evaluation of visual qualities. As next will follow design of solution of this problems and description of implementation. In final part will be summary of achieved product.
Keywords
Terén, vegetace, tráva, keře, počítačová grafika, OpenGL, GLSL, průhledná textura, míchání textur, alfa test, test viditelnosti, správa paměti, Terrain, vegetation, grass, shrub, computer graphic, OpenGL, GLSL, texture blending, alpha test, visibility test, memory managementLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Počítačová grafika a multimédiaComposition of Committee
Date of defence
2008-06-19Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/53196Source
ŘEHÁNEK, J. Zobrazování "nízké" vegetace v 3D prostoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2008.Collections
- 2008 [190]