Show simple item record

Animation of 3D Character in Computer Graphics

dc.contributor.advisorPřibyl, Jaroslavcs
dc.contributor.authorPečenka, Michalcs
dc.date.accessioned2019-04-03T22:25:37Z
dc.date.available2019-04-03T22:25:37Z
dc.date.created2008cs
dc.identifier.citationPEČENKA, M. 3D animace postavy v počítačové grafice [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2008.cs
dc.identifier.other25230cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/53224
dc.description.abstractCílem projektu je seznámit čtenáře s technikami používanými při real-time animaci 3D postav. Práce se soustředí zejména na dva typy animace: snímkovou animaci a kloubovou animaci. Popsány jsou algoritmy pro softwarovou i hardwarovou deformaci modelu, interpolaci klíčových snímků, kombinaci a prolínání animací, inverzní kinematiku a ragdoll. Výsledkem projektu je framework pro animaci 3D postav, který se skládá z implementované animační knihovny, příkladů demonstrujících činnost knihovny a nástrojů pro export animace z 3D Studia Max a MilkShape 3D.cs
dc.description.abstractThe main goal of this project was to familiarize readers with the techniques used in real-time animation of 3D characters. This work is focused on two types of animation: keyframe animation and skeletal animation. There are described algorithms for software and hardware accelerated model deformations, keyframe interpolations, animation blending, inverse kinematics and ragdoll. The result of this project is a framework, which consists of an animation library, examples demonstrating library functions and tools for export animations from 3D Studio Max and MilkShape 3D.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectsnímková animacecs
dc.subjectkloubová soustavacs
dc.subjectkostcs
dc.subjectkloubcs
dc.subjectkůžecs
dc.subjectinterpolace klíčových snímkůcs
dc.subjectdeformace modelucs
dc.subjectkvaternioncs
dc.subjectmaticecs
dc.subjectslerpcs
dc.subjectOpenGLcs
dc.subjectDirectXcs
dc.subjectshadercs
dc.subjectragdollcs
dc.subjectinverzní kinematikacs
dc.subjectkeyframe animationen
dc.subjectarticulated systemen
dc.subjectboneen
dc.subjectjointen
dc.subjectskinen
dc.subjectkeyframe interpolationen
dc.subjectskin deformationen
dc.subjectquaternionen
dc.subjectmatrixen
dc.subjectslerpen
dc.subjectOpenGLen
dc.subjectDirectXen
dc.subjectshaderen
dc.subjectragdollen
dc.subjectinverse kinematicsen
dc.title3D animace postavy v počítačové graficecs
dc.title.alternativeAnimation of 3D Character in Computer Graphicsen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2008-06-18cs
dcterms.modified2014-07-17-13:53:44cs
thesis.disciplinePočítačová grafika a multimédiacs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid25230en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2019.06.21 08:36:50en
sync.item.modts2019.05.18 13:03:29en
dc.contributor.refereeŠtancl, Vítcs
dc.description.markAcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record