• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2008
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o.

Proposal of Marketing Strategy for the Company Isolit - Bravo, Ltd.

Thumbnail
View/Open
review_11033.html (3.982Kb)
final-thesis.pdf (1.904Mb)
Author
Řehák, Miroslav
Advisor
Šimberová, Iveta
Referee
Štěpánek, Kvido
Grade
B
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vycházející ze současné analýzy tuzemského trhu kuchyňských spotřebičů a aktuálního stavu podniku. Práce je zpracována pro Isolit-Bravo, spol. s r.o., sídlící v Jablonném nad Orlicí, která je uznávaným dodavatelem kuchyňských spotřebičů na tuzemský i zahraniční trh.
 
This Master’s thesis is concerned in marketing strategy proposal, based on analysis of both current domestic kitchen appliances trade and up-to-date company position.The analysis was done for Isolit-Bravo, Ltd. from Jablonné nad Orlicí, a well respected company which produces different kinds of kitchen appliances for the local and foreign markets.
 
Keywords
návrh marketingová strategie, průzkum trhu, Porterův model, SLEPT analýza, proposal of marketing strategy, market research, Porter´s model, SLEPT analysis
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku
Composition of Committee
prof. Ing. Iva Živělová, CSc. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Petráš (člen)
Date of defence
2008-06-09
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/5324
Source
ŘEHÁK, M. Návrh marketingové strategie pro firmu Isolit - Bravo, spol. s r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Collections
  • 2008 [375]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV