Vizualizace výstupu z řečových technologií pro potřeby kontaktních center

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Diplomová práce se zabývá vizualizací dat získaných pomocí řečových technologií pro potřeby kontaktních center. Jsou prozkoumány metody získávání informaci z řečových signálů a existující nástroje, které řeší podobné úlohy. Je analyzován rozsah dat, která lze z řečových technologií získat. Procesy a standardy používané v kontaktních centrech. Na základě požadavků pracovníků kontaktních center bylo implementováno uživatelské rozhraní pro vizualizaci dat a audio přehrávačznázorňující řečová data. Získané poznatky a řešení byly implementovány do nástroje Speech Analytics Server (SPAS).
The thesis is aimed on visualisation of data mined by speech processing technologies. Some methods speech data extraction were studied and technologies for this task were analysed. The variety of meta data that can be mined from speech was defined. Were also examined existing standards and processes of call centres. Some requirements for the user interface were gathered and analysed. On that basis and after communication with call centre employees there was defined and implemented a concept for speech data visualization. Gained solutions were integrated into Speech Analytics Server (SPAS).
Description
Citation
ZHEZHELA, O. Vizualizace výstupu z řečových technologií pro potřeby kontaktních center [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management a informační technologie
Comittee
doc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) prof. Ing. Tomáš Hruška, CSc. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2014-06-23
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " C ". Otázky u obhajoby: Jste schopen objetivně podpořit (tedy nějakým měřením) závěr vaší práce, tedy že došlo ke zefektivnění práce supervizorů? Jaká bude ergonomie vašeho přehrávače, pokud by měl pracovat s řekněme 60 minutovým audiem?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO