Show simple item record

Image and Video Annotation as a Game

dc.contributor.advisorSmrž, Pavelcs
dc.contributor.authorSkowronek, Ondřejcs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:05:46Z
dc.date.available2018-10-21T17:05:46Z
dc.date.created2014cs
dc.identifier.citationSKOWRONEK, O. Anotace obrazu a videa formou hry [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.cs
dc.identifier.other78498cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/53306
dc.description.abstractTato práce se zabývá problémem získávání anotací k obrazu a videím. Tento problém řeší za pomocí crowdsourcingové přístupu. Pro řešení tohoto problému byly v práci navrženy a implementovány crowdsourcingové hry pro získávání anotací. Tyto hry v testování prokázali velkou kvalitu získaných anotací a oblíbenost u uživatelů. Spuštění těchto her v širším měřítku by mohlo přispět k vytvoření velké databáze anotovaných videí a obrázků.cs
dc.description.abstractThis master thesis is oriented on a problem of creating video and image annotations. This problem is solved by crowdsourcing approach. Crowdsourcing games were designed and implemented to make solution of this problem . It was proven by testing that these games are capable of creating high quality annotations. Launching these games on a larger scale could create large database of annotated videos and images.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectcrowdsourcingcs
dc.subjectanotace obrazucs
dc.subjectanotace videacs
dc.subjectbounding boxcs
dc.subjectcrowdousrcingen
dc.subjectimage annotationen
dc.subjectvideo annotationen
dc.subjectbounding boxen
dc.titleAnotace obrazu a videa formou hrycs
dc.title.alternativeImage and Video Annotation as a Gameen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2014-06-23cs
dcterms.modified2020-05-09-23:41:31cs
thesis.disciplineManagement a informační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid78498en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.22 22:21:42en
sync.item.modts2021.11.22 21:40:46en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeBeran, Vítězslavcs
dc.description.markEcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeedoc. RNDr. Jitka Kreslíková, CSc. (předseda) prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) prof. Ing. Tomáš Hruška, CSc. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " E ". Otázky u obhajoby: Vysvětlete a diskutujte rovnice 5.1 a 5.2. Jaké byly výsledky testování týkající se motivace uživatelů hrát hru znovu?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record