Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Author
Advisor
Kajan, RudolfReferee
Zachariáš, MichalGrade
AAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zabývá možnostmi herního vývoje pro víceré platformy pomocí enginu Unity 3D. Rozebírá různé aspekty multiplatformního vývoje na počítačích i mobilních zařízeních. Důraz je kladen na analýzu tvorby her současně pro více platforem a problémy spojené s tímhle přístupem. Práce poskytuje možnosti řešení problémů, které vyvstanou při použití tohohle postupu, pomocí nástrojů, které poskytuje Unity 3D. Analýza se zabývá zejména na zvyšování výkonu her za použití metod dostupných na všech platformách vybraných pro testování. Tyhle vylepšení zahrnují způsoby jak snížit práci ve scéně a naopak zvýšit počet vykreslení za sekundu při zachování stejné vizuální kvality. Práce také nabízí pohled do minulosti tohoto odvětví a předpoklady o jeho příštím směrování. This thesis deals with multiplatform game development using the Unity 3D engine. It approaches various tasks of development on both desktop and mobile devices. The focus of the thesis is to analyze the aspects of developing for more platforms at once and the challenges connected with this approach. It provides solutions of the stated issues using the tools provided by Unity 3D. The analysis focuses mainly on increasing the performance of games by means that are available on all of the platforms selected for testing. These improvements include the ways of decreasing the work within a scene and increasing the frame rate while keeping the same level of visual quality. The thesis also offers a look at this area and its historical and future development.
Keywords
Unity 3D, multiplatformní, hry, kombinování 3D objektů, zapékání osvětlení, optimalizace uživatelského rozhraní, Windows, Windows Phone, Windows RT, Android, Unity 3D, multiplatform, games, mesh combining, light baking, user interface optimizations, Windows, Windows Phone, Windows RT, AndroidLanguage
angličtina (English)Study brunch
Počítačová grafika a multimédiaComposition of Committee
prof. Dr. Ing. Pavel Zemčík (předseda) prof. RNDr. Alexandr Meduna, CSc. (místopředseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (člen) prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (člen) Mgr. Ing. Pavel Očenášek, Ph.D. (člen) doc. Ing. Petr Sedlák, Ph.D. (člen)Date of defence
2014-06-23Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm "A".Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/53318Source
JAŠEK, R. Multiplatform Game Development Using the Unity Engine [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2014.Collections
- 2014 [175]
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Zabezpečená správa síťových klientů
Lojek, StanislavTato práce se zaměřuje na centralizovanou správu síťových klientů pomocí operačního systému Windows server 2012 a jeho funkcí. Zahrnuje vytvoření automatizované instalace s jednotnou konfigurací operačního systému Windows. ... -
Návrh desktopových aplikací s využitím knihovny pro workflow
Zeman, KryštofV teoretické části se práce obecně zaměřuje na historii a vývoj knihovny workflow, stručně popisuje její nejdůležitější vlastnosti a možnosti, čímž poskytuje čtenáři základy, potřebné k porozumění a orientaci v dané tematice. ... -
Knihovna pro efektivní záznam videa v 3D aplikaci
Pospíšil, PetrTato diplomová práce se věnuje knihovně pro záznam videa na pozadí v 3D aplikacích. Podporovány jsou operační systémy Microsoft Windows a Linux. Zaznamenává se obraz i zvuk. Záznam obrazu je podporován v programovacích ...