Show simple item record

Depth-Based User Interface

dc.contributor.advisorŽák, Pavelcs
dc.contributor.authorKubica, Petercs
dc.date.accessioned2018-10-21T17:05:50Z
dc.date.available2018-10-21T17:05:50Z
dc.date.created2013cs
dc.identifier.citationKUBICA, P. Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.cs
dc.identifier.other78568cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/53489
dc.description.abstractTradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím hloubkových senzorů. A následně, s využitím získaných znalostí, navrhnout uživatelské rozhraní pro práci s multimediálním obsahem, které pro interakci s uživatelem využívá senzor Kinect.cs
dc.description.abstractConventional user interfaces are not always the most appropriate option of application controlling. The objective of this work is to study the issue of Kinect sensor data processing and to analyze the possibilities of application controlling through depth sensors. And consequently, using obtained knowledge, to design a user interface for working with multimedia content, which uses Kinect sensor for interaction with the user.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectKinectcs
dc.subjecthloukový senzorcs
dc.subjecthloubková mapacs
dc.subjectgestocs
dc.subjectmultimediální aplikacecs
dc.subjectKinecten
dc.subjectdepth sensoren
dc.subjectdepth mapen
dc.subjectgestureen
dc.subjectmultimedia applicationen
dc.titleUživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapycs
dc.title.alternativeDepth-Based User Interfaceen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2013-06-18cs
dcterms.modified2020-05-09-23:42:26cs
thesis.disciplinePočítačové sítě a komunikacecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav počítačové grafiky a multimédiícs
thesis.levelInženýrskýcs
thesis.nameIng.cs
sync.item.dbid78568en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2021.11.12 15:19:26en
sync.item.modts2021.11.12 14:45:20en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeBeran, Vítězslavcs
dc.description.markCcs
dc.type.drivermasterThesisen
dc.type.evskpdiplomová prácecs
but.committeeprof. Ing. Miroslav Švéda, CSc. (předseda) doc. Dr. Ing. Otto Fučík (místopředseda) doc. Mgr. Lukáš Holík, Ph.D. (člen) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) doc. Ing. Ondřej Ryšavý, Ph.D. (člen) doc. Ing. Vladislav Škorpil, CSc. (člen)cs
but.defenceStudent nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " C ". Otázky u obhajoby: Jak by se dalo Vaše řešení klasifikace gest využít pro již existující aplikace? Jak probíhalo uživatelské testování výsledného řešení? Co jste naměřil? Jak jste toto vyhodnotil?cs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record