Implementace CMM při posuzování kvality business procesů
CMM Implementation on Officiating of Business Processes Quality

Zobrazit/ otevřít
Autor
Vedoucí práce
Květoňová, ŠárkaOponent
Rychlý, MarekKlasifikace
CAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce rozebírá problematiku managementu jakosti, procesního řízení a vyspělostních modelů. Představuje prototyp webového nástroje pro podporu implementace CMMI pro služby. Jeho koncept, implementaci a možnosti použití ve zvolené společnosti. Analyzuje hlavní činnost společnosti a navrhuje zlepšení v souladu s modelem CMMI. The paper examines the characteristics of quality management, business process management and process maturity models. Presents a prototype of web-based tool to support the implementation of CMMI for Services, its concept, implementation and application in the selected company. It analyzes the main activities of the company and suggests improvements in accordance with the CMMI model.
Klíčová slova
management jakosti, systém managementu jakosti, procesní řízení, model pro posuzování procesní vyspělosti, CMMI, ISO 9000, ISO/IEC 15504, Quality Management, Quality Management System, Business Process Management, Capability Maturity Model, CMMI, ISO 9000, ISO/IEC 15504Jazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Management a informační technologieSložení komise
prof. RNDr. Milan Češka, CSc. (předseda) doc. Ing. Přemysl Kršek, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (člen) Ing. Šárka Květoňová, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)Termín obhajoby
2012-06-19Průběh obhajoby
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na doplňující dotazy přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm " C ". Otázky u obhajoby: Stručně vysvětlete způsob propojení entit/tabulek GenericSubpractice_... a GenericSubpractice, jak je popsáno na str. 46 (co jsou v daných tabulkách primární a cizí klíče a jak je zajištěna referenční integrita). Kterou normální formu vaše řešení splňuje, případně, co je potřeba pro jejich splnění? Jaké úrovně CMMI dosahuje organizace, kde byla vaše aplikace testována? Vedlo nasazení vaší aplikace ke změně úrovně procesní vyspělosti v dané organizaci?Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/53704Zdrojový dokument
SLOBODNÍK, T. Implementace CMM při posuzování kvality business procesů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2012.Kolekce
- 2012 [213]