Návrh komunikační strategie pro AVANZO a.s.
Proposal of Communication strategy for AVANZO a.s.

Autor
Vedoucí práce
Šimberová, IvetaOponent
Hudeček,, DavidKlasifikace
AAltmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou jedné z nejdůležitějších částí marketingu - komunikační strategií firmy. Podává ucelený soubor informací o nástrojích marketingové komunikace pro zefektivnění podnikání firem, včetně konkrétního návrhu pro společnost AVANZO a.s. Master's thesis deals with questions one of the most important part of the marketing - communication strategy of the company. It provides compact information collection about the instruments of the marketing communication for getting effective business, including specific proposal for the company AVANZO a.s.
Klíčová slova
komunikace, marketing, komunikační mix, komunikační strategie, communication, marketing, communication mix, communication strategyJazyk
čeština (Czech)Studijní obor
Podnikové finance a obchodSložení komise
prof. Ing. Drahomíra Pavelková, Dr. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Termín obhajoby
2008-06-06Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájenaTrvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/5372Zdrojový dokument
MAŠKOVÁ, L. Návrh komunikační strategie pro AVANZO a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Kolekce
- 2008 [375]