Návrh komunikační strategie pro AVANZO a.s.
Proposal of Communication strategy for AVANZO a.s.
Zusammenfassung
Diplomová práce se zabývá problematikou jedné z nejdůležitějších částí marketingu - komunikační strategií firmy. Podává ucelený soubor informací o nástrojích marketingové komunikace pro zefektivnění podnikání firem, včetně konkrétního návrhu pro společnost AVANZO a.s. Master's thesis deals with questions one of the most important part of the marketing - communication strategy of the company. It provides compact information collection about the instruments of the marketing communication for getting effective business, including specific proposal for the company AVANZO a.s.
Keywords
komunikace, marketing, komunikační mix, komunikační strategie, communication, marketing, communication mix, communication strategyLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Podnikové finance a obchodComposition of Committee
prof. Ing. Drahomíra Pavelková, Dr. (předseda) prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) Ing. Václav Zeman (člen)Date of defence
2008-06-06Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
MAŠKOVÁ, L. Návrh komunikační strategie pro AVANZO a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.Collections
- 2008 [375]