• čeština
    • English
    • русский
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení

Card Game Tarot For Mobile Devices

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
final-thesis.pdf (1.188Mb)
review_34560.html (1.440Kb)
Autor
Sykala, Vít
Vedoucí práce
Křivka, Zbyněk
Oponent
Čermák, Martin
Klasifikace
C
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.
 
This thesis describes development of the Tarot game for mobile devices. The game is developed in Java - J2ME. The application allows to play Tarot to one through four people. The player intelligence represented by the mobile device is implemented as an expert system. The expert system rules can be changed without necessity to recompile the application. Designed and implemented expert system uses a lightweight version of Prolog language as a knowledge base. The system requires the rules of precisely defined form specified in this thesis.
 
Klíčová slova
J2ME, Taroky, Expertní systém, J2ME, Tarots, Expert systems
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Inteligentní systémy
Složení komise
doc. Dr. Ing. Petr Hanáček (předseda) doc. Ing. František Zbořil, CSc. (místopředseda) prof. RNDr. Alexandr Meduna, CSc. (člen) Prof. Ing. Pavol Návrat, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) Ing. Ivana Burgetová, Ph.D. (člen)
Termín obhajoby
2010-06-23
Průběh obhajoby
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Pro realizaci výstupu jste zvolil prostředí J2ME. Z jakého důvodu? Resp. jaké byly jiné možnosti a jaká byla jejich negativa? V kapitole 4.6. uvádíte, že testujete pravidla i závěry proti starším verzím umělé inteligence. Které přístupy / metody umělé inteligence považujete za "starší verze"? Jako rozšíření uvažujete implementovat neuronovou síť, která se bude v průběhu her učit. Uvažoval jste i jiné přístupy soft-computingu, které by byly na hru aplikovatelné? Jaká mají úskalí?
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/54253
Zdrojový dokument
SYKALA, V. Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Kolekce
  • 2010 [217]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV