• čeština
    • English
    • русский
  • English 
    • čeština
    • English
    • русский
  • Login
View Item 
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
  •   Repository Home
  • Závěrečné práce
  • diplomové práce
  • Fakulta informačních technologií
  • 2010
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení

Card Game Tarot For Mobile Devices

Thumbnail
View/Open
final-thesis.pdf (1.188Mb)
review_34560.html (1.440Kb)
Author
Sykala, Vít
Advisor
Křivka, Zbyněk
Referee
Čermák, Martin
Grade
C
Altmetrics
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá vývojem hry Taroky pro mobilní zařízení. Hra je vyvíjena v programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikace umožňuje hrát Taroky jednomu až čtyřem lidem. Inteligence hráčů reprezentovaných mobilním zařízením je implementovaná jako expertní systém. Pravidla expertního systému je možno změnit bez nutnosti rekompilace celé aplikace. Navržený a implementovaný expertní systém využívá jako bázi znalostí odlehčenou verzi jazyka Prolog. Pravidla tohoto systému jsou ve tvaru přesně definovaném touto prací.
 
This thesis describes development of the Tarot game for mobile devices. The game is developed in Java - J2ME. The application allows to play Tarot to one through four people. The player intelligence represented by the mobile device is implemented as an expert system. The expert system rules can be changed without necessity to recompile the application. Designed and implemented expert system uses a lightweight version of Prolog language as a knowledge base. The system requires the rules of precisely defined form specified in this thesis.
 
Keywords
J2ME, Taroky, Expertní systém, J2ME, Tarots, Expert systems
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Inteligentní systémy
Composition of Committee
doc. Dr. Ing. Petr Hanáček (předseda) doc. Ing. František Zbořil, CSc. (místopředseda) prof. RNDr. Alexandr Meduna, CSc. (člen) Prof. Ing. Pavol Návrat, Ph.D. (člen) Dr. Ing. Petr Peringer (člen) Ing. Ivana Burgetová, Ph.D. (člen)
Date of defence
2010-06-23
Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: Pro realizaci výstupu jste zvolil prostředí J2ME. Z jakého důvodu? Resp. jaké byly jiné možnosti a jaká byla jejich negativa? V kapitole 4.6. uvádíte, že testujete pravidla i závěry proti starším verzím umělé inteligence. Které přístupy / metody umělé inteligence považujete za "starší verze"? Jako rozšíření uvažujete implementovat neuronovou síť, která se bude v průběhu her učit. Uvažoval jste i jiné přístupy soft-computingu, které by byly na hru aplikovatelné? Jaká mají úskalí?
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
Persistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54253
Source
SYKALA, V. Karetní hra Taroky pro mobilní zařízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2010.
Collections
  • 2010 [217]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback | Theme by @mire NV