Show simple item record

Chess

dc.contributor.advisorRozman, Jaroslavcs
dc.contributor.authorValsa, Vítcs
dc.date.accessioned2019-06-14T10:51:21Z
dc.date.available2019-06-14T10:51:21Z
dc.date.created2009cs
dc.identifier.citationVALSA, V. Šachy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2009.cs
dc.identifier.other26006cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/54622
dc.description.abstractHlavním úkolem bakalárské práce bylo vytvorit pocítacovou hru šachy s grafickým uživatelským rozhraním a navrhnout a naprogramovat algoritmus šachového pocítace schopného se ucit. Také bylo zapotrebí vytvorit rozhrání pro manažer deskových her. Z pocátku v textu pojednávám o šachových pravidlech a již existujících šachových programech a specializovaných šachových pocítacích. Po tomto bloku následuje cást zamerená na algoritmus mini-max a z nej vycházející algoritmy, taktéž jejich možná vylepšení. Stežejní cástí práce je popis návrhu a realizace vytvorené aplikace. Dále popisuji ovládání a funkcnost aplikace. V záveru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a popsány další možné smery vývoje programu.cs
dc.description.abstractThe main purpose of my bachelor's thesis was to create the chess computer game software with graphic user interface and to design and develop an algorithm of chess computer with learning ability. It was also necessary to create an interface to the board games manager. In the first part of my work I present the chess game rules and already existing chess game software and specialised chess computers. The next part discusses the mini-max algorithm and other derived algorithms and their possible improvements. The main part of the work deals in description of design and realization of the developed application. The user interface and functionality of the application is also described. In the conclusion the achieved results are summarized and the possible directions of further development of the application are described.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologiícs
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectŠachycs
dc.subjectumelá inteligencecs
dc.subjectgrafické uživatelské rozhranícs
dc.subjectJAVAcs
dc.subjectmanažer deskových hercs
dc.subjectsoftwarecs
dc.subjecthardwarecs
dc.subjectFIDE.cs
dc.subjectChessen
dc.subjectartificial intelligenceen
dc.subjectgrafic user interfaceen
dc.subjectJAVAen
dc.subjectmanager board gamesen
dc.subjectsoftwareen
dc.subjecthardwareen
dc.subjectFIDE.en
dc.titleŠachycs
dc.title.alternativeChessen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2009-06-18cs
dcterms.modified2020-05-09-23:41:42cs
thesis.disciplineInformační technologiecs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. Ústav inteligentních systémůcs
thesis.levelBakalářskýcs
thesis.nameBc.cs
sync.item.dbid26006en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.05.10 02:14:21en
sync.item.modts2020.05.10 01:44:55en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta informačních technologiícs
dc.contributor.refereeZbořil, Františekcs
dc.description.markCcs
dc.type.driverbachelorThesisen
dc.type.evskpbakalářská prácecs
but.committeecs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programInformační technologiecs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record