• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • čeština 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Přihlásit se
Zobrazit záznam 
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Zobrazit záznam
  •   Domovská stránka repozitáře
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY

STRATEGIC MANAGEMENT OF E- BUSINESS COMPANY

Thumbnail
Zobrazit/otevřít
review_41398.html (1.224Kb)
final-thesis.pdf (2.021Mb)
thesis-1.pdf (695.0Kb)
Autor
Němcová, Zuzana
Vedoucí práce
Dvořák, Jiří
Klasifikace
P
Altmetrics
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem dizertační práce je tvorba modelu moderního elektronického obchodu s uvažováním potřeb zákazníků a zahrnutí jejich požadavků do strategického řízení elektronického obchodu firmy. Důraz je kladen na aplikaci technické kybernetiky v ekonomických vědách. Za pomoci software MATLABu je vytvořen model, který reprezentuje ekonomický model elektronického obchodu, kdy se firma za pomoci zpětných vazeb snaží svůj výstup co nejvíce přiblížit zákazníkovi. Výsledkem řešení dané problematiky je aplikace na modelu, kde jsou zkoumány vybrané dynamické procesy vztahů strategií zákazníků a modelu nově vytvořené strategie elektronického obchodu.
 
The aim of this (dissertation) thesis is to create a modern e-commerce/ e-business model that takes in account the needs of clients and includes their demands into e-commerce/ e-business strategic management of the company. By using the MATLAB software is created the model which represents an e-commerce/ e-business economic model. In this case tries the company - with the help of feedback - to bring its output to the client as much as possible. The solution of these problems is an application on the model where dynamic interactions of clent´s strategies and newly created e-commerce / e-business strategies are investigated.
 
Klíčová slova
elektronický obchod spokojenost zákazníků strategie elektronického obchodu, E-Commerce customer satisfaction E-Commerce Strategy
Jazyk
čeština (Czech)
Studijní obor
Řízení a ekonomika podniku - v
Složení komise
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Prof. Ing. Jan Čapek, CSc. (člen) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (člen)
Termín obhajoby
2011-06-29
Průběh obhajoby
Výsledek obhajoby
práce byla úspěšně obhájena
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/11012/5463
Zdrojový dokument
NĚMCOVÁ, Z. STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Kolekce
  • 2011 [5]
Citace PRO

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV
 

 

Procházet

Vše v repozitářiKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit seZaregistrovat se

Statistiky

Zobrazit statistiky využívání

Portál knihoven VUT | Ústřední knihovna na Facebooku
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Theme by @mire NV