• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • français 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ouvrir une session
Voir le document 
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Voir le document
  •   Accueil de DSpace
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY

STRATEGIC MANAGEMENT OF E- BUSINESS COMPANY

Thumbnail
Voir/Ouvrir
review_41398.html (1.224Ko)
final-thesis.pdf (2.021Mo)
thesis-1.pdf (695.0Ko)
Auteur
Němcová, Zuzana
Advisor
Dvořák, Jiří
Grade
P
Altmetrics
Metadata
Afficher la notice complète
Résumé
Cílem dizertační práce je tvorba modelu moderního elektronického obchodu s uvažováním potřeb zákazníků a zahrnutí jejich požadavků do strategického řízení elektronického obchodu firmy. Důraz je kladen na aplikaci technické kybernetiky v ekonomických vědách. Za pomoci software MATLABu je vytvořen model, který reprezentuje ekonomický model elektronického obchodu, kdy se firma za pomoci zpětných vazeb snaží svůj výstup co nejvíce přiblížit zákazníkovi. Výsledkem řešení dané problematiky je aplikace na modelu, kde jsou zkoumány vybrané dynamické procesy vztahů strategií zákazníků a modelu nově vytvořené strategie elektronického obchodu.
 
The aim of this (dissertation) thesis is to create a modern e-commerce/ e-business model that takes in account the needs of clients and includes their demands into e-commerce/ e-business strategic management of the company. By using the MATLAB software is created the model which represents an e-commerce/ e-business economic model. In this case tries the company - with the help of feedback - to bring its output to the client as much as possible. The solution of these problems is an application on the model where dynamic interactions of clent´s strategies and newly created e-commerce / e-business strategies are investigated.
 
Keywords
elektronický obchod spokojenost zákazníků strategie elektronického obchodu, E-Commerce customer satisfaction E-Commerce Strategy
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku - v
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Prof. Ing. Jan Čapek, CSc. (člen) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (člen)
Date of defence
2011-06-29
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/5463
Source
NĚMCOVÁ, Z. STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [5]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV
 

 

Parcourir

Tout DSpaceCommunautés & CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujets

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | Theme by @mire NV