• čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • українська 
    • čeština
    • English
    • русский
    • Deutsch
    • français
    • polski
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Závěrečné práce
  • dizertační práce
  • Fakulta podnikatelská
  • 2011
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY

STRATEGIC MANAGEMENT OF E- BUSINESS COMPANY

Thumbnail
Переглянути
review_41398.html (1.224Kb)
final-thesis.pdf (2.021Mb)
thesis-1.pdf (695.0Kb)
Автор
Němcová, Zuzana
Advisor
Dvořák, Jiří
Grade
P
Altmetrics
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Cílem dizertační práce je tvorba modelu moderního elektronického obchodu s uvažováním potřeb zákazníků a zahrnutí jejich požadavků do strategického řízení elektronického obchodu firmy. Důraz je kladen na aplikaci technické kybernetiky v ekonomických vědách. Za pomoci software MATLABu je vytvořen model, který reprezentuje ekonomický model elektronického obchodu, kdy se firma za pomoci zpětných vazeb snaží svůj výstup co nejvíce přiblížit zákazníkovi. Výsledkem řešení dané problematiky je aplikace na modelu, kde jsou zkoumány vybrané dynamické procesy vztahů strategií zákazníků a modelu nově vytvořené strategie elektronického obchodu.
 
The aim of this (dissertation) thesis is to create a modern e-commerce/ e-business model that takes in account the needs of clients and includes their demands into e-commerce/ e-business strategic management of the company. By using the MATLAB software is created the model which represents an e-commerce/ e-business economic model. In this case tries the company - with the help of feedback - to bring its output to the client as much as possible. The solution of these problems is an application on the model where dynamic interactions of clent´s strategies and newly created e-commerce / e-business strategies are investigated.
 
Keywords
elektronický obchod spokojenost zákazníků strategie elektronického obchodu, E-Commerce customer satisfaction E-Commerce Strategy
Language
čeština (Czech)
Study brunch
Řízení a ekonomika podniku - v
Composition of Committee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Prof. Ing. Jan Čapek, CSc. (člen) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (člen)
Date of defence
2011-06-29
Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájena
URI
http://hdl.handle.net/11012/5463
Source
NĚMCOVÁ, Z. STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Collections
  • 2011 [5]
Citace PRO

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

Portal of libraries | Central library on Facebook
DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок | Theme by @mire NV