Show simple item record

STRATEGIC MANAGEMENT OF E- BUSINESS COMPANY

dc.contributor.advisorDvořák, Jiřícs
dc.contributor.authorNěmcová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2019-06-14T11:03:31Z
dc.date.available2019-06-14T11:03:31Z
dc.date.created2011cs
dc.identifier.citationNĚMCOVÁ, Z. STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMY [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.cs
dc.identifier.other41398cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11012/5463
dc.description.abstractCílem dizertační práce je tvorba modelu moderního elektronického obchodu s uvažováním potřeb zákazníků a zahrnutí jejich požadavků do strategického řízení elektronického obchodu firmy. Důraz je kladen na aplikaci technické kybernetiky v ekonomických vědách. Za pomoci software MATLABu je vytvořen model, který reprezentuje ekonomický model elektronického obchodu, kdy se firma za pomoci zpětných vazeb snaží svůj výstup co nejvíce přiblížit zákazníkovi. Výsledkem řešení dané problematiky je aplikace na modelu, kde jsou zkoumány vybrané dynamické procesy vztahů strategií zákazníků a modelu nově vytvořené strategie elektronického obchodu.cs
dc.description.abstractThe aim of this (dissertation) thesis is to create a modern e-commerce/ e-business model that takes in account the needs of clients and includes their demands into e-commerce/ e-business strategic management of the company. By using the MATLAB software is created the model which represents an e-commerce/ e-business economic model. In this case tries the company - with the help of feedback - to bring its output to the client as much as possible. The solution of these problems is an application on the model where dynamic interactions of clent´s strategies and newly created e-commerce / e-business strategies are investigated.en
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelskács
dc.rightsStandardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezenícs
dc.subjectelektronický obchod spokojenost zákazníků strategie elektronického obchoducs
dc.subjectE-Commerce customer satisfaction E-Commerce Strategyen
dc.titleSTRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU FIRMYcs
dc.title.alternativeSTRATEGIC MANAGEMENT OF E- BUSINESS COMPANYen
dc.typeTextcs
dcterms.dateAccepted2011-06-29cs
dcterms.modified2011-07-07-08:57:40cs
thesis.disciplineŘízení a ekonomika podniku - vcs
thesis.grantorVysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. Ústav informatikycs
thesis.levelDoktorskýcs
thesis.namePh.D.cs
sync.item.dbid41398en
sync.item.dbtypeZPen
sync.item.insts2020.04.01 10:19:33en
sync.item.modts2020.04.01 01:08:14en
eprints.affiliatedInstitution.facultyFakulta podnikatelskács
dc.description.markPcs
dc.type.driverdoctoralThesisen
dc.type.evskpdizertační prácecs
but.committeeprof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen) Prof. Ing. Jan Čapek, CSc. (člen) prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (člen) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (člen) prof. Ing. Emil Svoboda, CSc. (člen)cs
but.defencecs
but.resultpráce byla úspěšně obhájenacs
but.programEkonomika a managementcs
but.jazykčeština (Czech)


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record