Grafický výukový systém
Graphical Educational System
Abstract
Cílem teoretické části této bakalářské práce je uvést čtenáře do základů psychologie učení, principů programování a algorimtizace, tvoření a stavby grafického užívatelského rozhraní. Praktická část se zaměřuje na vytvoření programu, který pomocí přidávání grafických objektů demonstruje principy základních algoritmických struktur. The goal of the theoretical part of this Bachelor's thesis is to introduce basics of learning psychology, principles of programming and algorithms and creating of graphical user interface to reader. Practical part is about creating program which demonstrates principles of basic algorithmic structures by adding graphical objects.
Keywords
Grafický, základ, programování, algoritmus, učení, výuka, GUI, objekt, Graphical, basic, programming, algorithm, learning, tuition, GUI, objectLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
Date of defence
2009-06-15Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54640Source
FARBIAK, P. Grafický výukový systém [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2009.Collections
- 2009 [366]