Návrh konkureční strategie firmy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce analyzuje současný stav malé firmy zabývající se prodejem sportovního zboží. Zkoumá působení vnějšího prostředí na firmu a analyzuje vnitřní prostředí. Definuje strategické cíle firmy, obsahuje návrh konkurenční strategie firmy a její časovou implementaci.
This Master’s thesis analyses the current status of the small selling company, which sells sport articles. The thesis investigates impact extenrnal environment on the firm and also analyse internal environment. It defines strategic targets, contains propsal of competitive strategy of the company and its time implementation.
Description
Citation
ŠTEVANKA, L. Návrh konkureční strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
Jan Hejátko, CSc. (předseda) prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (místopředseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (člen) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (člen) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2008-01-29
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO