3D aplikace v Javě
Java Based 3D Application
Abstract
Tato bakalářská práce popisuje rozdíly mezi grafickými knihovnami Java3D API a jMonkey engine. První část práce je zaměřena na vlastnosti a rozdíly v architektuře obou knihoven. Ve druhé části je pomocí několika testů srovnán jejich výkon, přičemž důraz je kladen zejména na počet vykreslených snímků za vteřinu, vytížení procesoru a pamětovou náročnost. Třetí část se pak zabývá návrhem a implementací demonstrační aplikace v prostředí jMonkey engine. This bachelor's thesis describes the differences between the graphic libraries of Java3D API and jMoney engine. The first part deals with the features and differences in the architecture of both libraries. In the second part, their achievements are compared by mean of several tests, especially emphasizing the number of depicted pictures a second, workload of the processor and memory-intensity. The third part concerns with a suggestion and an implementation of a demonstration application in the jMonkey engine environment.
Keywords
Java, Java3D API, j3d, Java Monkey Engine, jme, swing, plugin, Java, Java3D API, j3d, Java Monkey Engine, jme, swing, pluginLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
Date of defence
2009-06-18Process of defence
Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54763Source
SLAVÍK, R. 3D aplikace v Javě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2009.Collections
- 2009 [351]