3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu
3D Drawing Application Using Kinect
Author
Advisor
Szentandrási, IstvánReferee
Polok, LukášGrade
CAltmetrics
Metadata
Show full item recordAbstract
Práca informuje o procese vytvárania 3d kresliacej aplikácie s pomocou Kinectu. Nachádzajú sa tu príklady iných 3d modelovacích editorov, popisy rozhraní pre prácu s Kinectom a popis použitých technológií, pri programovaní. V závere, je zhodnotený prínos projektu a navrhnuté ďalšie možnosti rozšírenia Thesis informs about the process of creating 3D drawing application using Kinect. Thesis contains examples of 3d modeling editors, descriptions of interfaces to work with Kinect and a description of others used technologies. Conclusion contains benefit of projekt and other extension possibilities.
Keywords
3D, Kinect, c#, kreslící aplikace, OpenGL, 3D, Kinect, c#, drawing application, OpenGLLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Radek Burget, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rozman, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-10Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C.Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaPersistent identifier
http://hdl.handle.net/11012/54826Source
BAČIK, R. 3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.Collections
- 2013 [354]