Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript
Interactive Application Using UnrealScript
Streszczenie
Tato práce se zaměřuje na tvorbu projektů v Unreal Development Kitu, především pak na jejich programování v doprovodném jazyce UnrealScript. Jsou zde stručně probrány nástroje, které jsou v UDK integrovány pro tvorbu scén a obsluhu jejich vnitřní logiky, a dále pak významnější z tříd UnrealScriptu pro práci s herní kamerou, HUDem, obsluhou uživatelských vstupů a jiné. Závěrem je připojeno i srovnání UnrealScriptu s některými programovacími jazyky, využitelnými pro tvorbu uživatelských rozhraní a vyhodnocení uživatelských testů, provedených nad výsledným projektem v UDK. This work is focused on the creating of projects in Unreal Developement Kit, mainly on their programming in language UnrealScript. There are shortly discused tools, integrated into UDK for creating scenes and operating their inner logic, same as some more significant classes of UnrealScript for work with game camera, HUD, elaborating user inputs and others. In the end, there is joined comparasion between UnrealScript and some other languages, usable for creation of user interfaces and evaluation of user tests, executed on final project in UDK.
Keywords
UDK, Unreal Development Kit, UnrealScript, Unreal engine, Vývoj her, UDK, Unreal Development Kit, UnrealScript, Unreal engine, Game developmentLanguage
čeština (Czech)Study brunch
Informační technologieComposition of Committee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Drábek, CSc. (místopředseda) Ing. Vítězslav Beran, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) RNDr. Marek Rychlý, Ph.D. (člen)Date of defence
2013-06-12Process of defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se pak seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Jak moc je UnrealScript silný jazyk? Dokázal byste v něm vytvořit např. jednoduchý textový editor či simulovat srážku dvou galaxií a vizualizovat výsledky simulace? Kde byste viděl hlavní omezení tohoto jazyka?Result of the defence
práce byla úspěšně obhájenaSource
MUSIL, M. Interaktivní aplikace v jazyce UnrealScript [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2013.Collections
- 2013 [354]
Citace PRO
Powiązane pozycje
Wyświetlanie pozycji powiązanych tytułem, autorstwem i tematem.
-
Vizualizační projekt založený na Unreal Development Kitu
Bury, JiříTato práce se zaměřuje na tvorbu her v Unreal Development Kitu (UDK). Jsou zde probírány technologie pohánějící Unreal Engine 3 a nástroje, které UDK obsahuje. Dále se práce zabývá řešením plně dynamického denního cyklu, ... -
UDK toolkit
Opletal, MartinPráce se zabývá tvorbou grafického prostředí pomocí Unreal Development Kit (UDK). Popisuje možnosti tohoto nástroje, seznamuje s tvorbou prostředí a objektů zasazených do scény a vysvětluje funkcionalitu základních nástrojů ... -
Agent - Gamebot pro Unreal Tournament
Příborský, MartinÚkolem této bakalářské práce je návrh a tvorba agenta-gamebota s modulární architekturou pro hru Unreal Tournament 2004. Hlavním cílem agenta bylo dosáhnout co nejlepších výsledků a v závěru obstát i proti nativním agentům ...